niedziela, 13 stycznia 2013

Zimowo śniegowo

Hejka;)
Dzisiaj była tak wspaniała pogoda,że grzechem byłoby nie wykorzystanie jej:)Dlatego z jedyną osobą na świecie,której czasem pozwalam zrobić sobie zdjęcie poszłyśmy na elbląską starówkę.Miejsce na zdjęcia dość oklepane,ale czasem warto się pospolitować;)Mam dla Was kilka zdjęć i zaraz idę szukać jakiś ładnych ciuchów,bo dzisiaj idę na zielony spektakl "Zemsty" do teatru.Od jutra zaczyna mi się ostatni tydzień szkoły i mam nadzieję,że do piątku będę miała już przynajmniej połowę rzeczy zaplanowanych,bo ten czas wolny chcę przeznaczyć na wszystkie rzeczy,których nie mam czasu robić i dla ludzi,których nie widziałam sto lat!No i oczywiście na zdjęcie,których robienie w zimę jest niewyobrażalnie dużym wyczynem zważając na to jak szybko robi się ciemno;<




A nuta na dziś to zdecydowanie LemOn -"Napraw".Słucham jej dzisiaj na okrągło^^
A jak tam Wam mija niedziela?
buziaki;*

28 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    I kocham tą piosenkę *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham:)
      Muszę iść zmywać naczynia,a i tak cały czas naciskam"jeszcze raz!"
      haha^^
      Ostatnio uzależniłam się jeszcze bardziej niż wcześniej od muzyki..a myślałam,że już bardziej nie można;O
      buziaki

      Usuń
  2. U mnie dzień leniwy, jutro niestety szkoła, więc nie za ciekawie :)
    Masz śliczny uśmiech.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety,ale na szczęście u mnie już wystawione oceny,więc nie będzie tak zły ten tydzień jak poprzedni-mam nadzieję;)
      buziaki

      Usuń
  3. ładne zdjecia ;d pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaale slicznie i slodko : ) ja wlasnie dzisiaj bylam na zdjeciach ^^ dla mnie ferie sa dopiero 8lutego : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.!Nie wytrzymałabym tyle;)
      Bardzo się cieszę,że moje zaczynają się już w następny poniedziałek...chociaż dla mnie już tak trochę..w środę;)

      Usuń
  5. świetne zdjęcia. takie radosne ;)
    u mnie niedziela jak niedziela, troche leń łapie jak sie pomyśli o poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:<
      Ja niestety muszę zasiąść do biologi i chociaż przeczytać tematy!
      Buziaki

      Usuń
  6. Świetne te zdjęcia ;3 Mam nadzieję że znajdziesz trochę czasu na swoje plany i zrobisz kilka zdjęć, bo kocham Twoją fotografię XD
    Moja niedziela pozytywna- byłam w kinie na Hobbicie :)
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO.dziękuję:)
      Mam już kilka pomysłów,a ferie trwają dwa tygodnie,więc mam nadzieję,że jakiekolwiek zdjęcia się znajdą;)

      Usuń
  7. ja już mam ferie, ;p
    ślicznie wyszłaś na tych zdjeciach !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię niedzieli. Jest taka ciągnąca się, nudna i leniwa. Piękny uśmiech :)) Puściłam sobie proponowaną przez Ciebie piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia szczególnie te 2 pierwsze :3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia! Niedziela minęła mi całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te zdjęcia ;) widać emocje. No i fajny sweter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za fajny!Noszę go na okrągło!Dobrze,że nie jestem blogerką modową haha^^

      Usuń
  12. ale masz ładne włosy :)!


    http://sara-brych.blogspot.com/ <- jeśli masz ochotę to zapraszam do obserwowania mojego bloga, dopiero zaczynam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)Ja przez 15lat ich nie lubiłam..ale teraz postanowiłam je zaakceptować i jest OK;)

      Usuń
  13. Super zdjęcia ;) Fajny sweter ;D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ;D Zazdroszczę nadchodzących ferii, ja swoje zaczynam dopiero 11 lutego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z koleżanką zaczęłyśmy ferie już dzisiaj:)

      Usuń
  15. Śliczne zdjęcia, jesteś fotogeniczna, i z chęcią ujrzałabym takich więcej :) Powodzenia z planowaniem! I z niecierpliwością czekam na więcej zdjęć, są naprawdę cudne :3

    Nie wiem, czy mnie pamiętasz, ale kiedyś wysyłałam ci do oceny zdjęcie kwiatu, było ono w chłodniejszych kolorach, na tamtym koncie zwałam się Silence, a to jest moje nowe, jeśli miałabyś czas i chęci, oraz jeśli lubisz Harry;ego Pottera, to zapraszam :) :http://rudy-znicz.blogspot.com/ (Jest to opowiadanie o Lily i Jamesie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.dziękuję
      Nie pamiętam..sklerozę niestety mam:<
      buziaki;*

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)