piątek, 19 kwietnia 2013

Teren budowy wstęp zabroniony.

Hejka;)Czekam tylko do 13tego czerwca,na wystawienie oceń i koniec uczenia się ..przynajmniej na trzy miesiące!Niestety na razie naprawdę dużo siedzę nad książkami:<
Sezon na poprawianie oceń mogę chyba uznać za otwarty.
Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć,które są chyba moimi najnowszymi i jednymi z ulubionych!Na zdjęciach już pewnie dobrze Wam znana Magda.Co prawda za oknami mamy już piękne słoneczko i zieloną,wiosenną trawę..ale jak przystało na wredną Karolinę-postanowiłam Wam przypomnieć o śniegu:) Tym razem i mi udało się zapozować do kilku zdjęć,ale z Magdą zgodnie doszłyśmy do wniosku,że w naszym przypadku zamienianie się miejscami nie ma sensu.Więc moje zdjęcia może kiedyś się pojawią,ale pewnie nie prędko..no chyba,że będziecie chcieli,a ja nie będę miała pomysłu na notkę:p
Zdjęcia robione dosłownie na moim podwórku,bo było okropnie zimno,a nam bardziej chodziło o same portrety niż ściśle określoną scenografię..i tym sposobem znalazło się kila niezaplanowanych zdjęć przy znaku "Zakaz budowy,wstęp zabroniony",które są moimi faworytami!:)







Uciekam do rozprawek.
Buziaki;*

25 komentarzy:

  1. Moja koleżanka też się uczyła włoskiego, chodziła do włoszki na lekcje i tak własnie ją pytałam i sporo zapamiętywałam i mi się spodobał ;D

    Boskie zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ale chcłabym też zobaczyć ciebie po tej "drugiej stronie" więc pochwal się zdjęciami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia mają charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, liczę na to, że kiedyś dodasz swoje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ejj, nie wolno palić ;>>> ale rozumiem rozumiem, dla zdjęć wszystko <33 świetnie! Zapraszam na nowy post, byłoby mi naprawdę bardzo miło gdybyś zajrzała <3 ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wolno nie wolno..do zdjęcia to niestety tylko ja.Magda pali nałogowo,na szczęście to,a nie papierosy^^

      Usuń
  7. Ooo , ciekawie jak zawsze ! :) Przed ostatnie naj !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajki, cygara etc zawsze spoko ._. XD
    Zastanawiam się czy nie obciąć sobie włosów tak na krótko... I jestem coraz bardziej za! ^^
    Nauka, taaaak... koocham -_- Każdy weekend- a przynajmniej piątkowe popołudnie i sobota- to cud nad cudy, bo nie muszę się uczyć xD Za to cała niedziela nad książkami :D Są dobre i złe strony ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tym od września..ale niestety Magda mnie wyprzedziła..a teraz głupio robić "tak jak ona":<
      Ale długie też są spoko..można z nimi robić wiele rzeczy...a później są długie dredy.CZEKAM NA TO!^^

      Usuń
  9. Musiałabym się w końcu zabrać za te poprawianie ocen, bo tylko nam się wydaje że jeszcze duuużo czasu na to jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi się wydaje,że to już strasznie malutko..i nie wiem czy zdążę poprawić wszystko..bo przez pół roku oczywiście miałam lepsze rzeczy do robienia niż uczenie się na sprawdziany-.-
      Od września się poprawiam.cel-systematyczna nauka!

      Usuń
  10. omg, świetne zdjęcia. ich nastrój i klimat, boże, cudowne *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Ci się podobają:)
      O klimat i nastrój staram się najbardziej robiąc zdjęcia,więc fajnie,że to odczuwasz:)

      Usuń
  11. Palenie nie zdrowe, jestem anty. Niemniej zdjęcia bardzo udane, klimatyczne - wielkie brawa Karolina! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję "Imagine", które mamy okazję oglądać w kinach! :) http://filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezdrowe i niefajne..też jestem anty^^

      Usuń
  12. to twój chłopak? , jeżeli można wiedzieć oczywiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie z cyckami na wierzchu,z pomalowanymi oczami i ustami i z imieniem Magda?-jasne!
      Zawsze i wszędzie.
      Nie od dzisiaj wiadomo,że lubię niebanalnych facetów.:)

      Usuń
  13. o boże przepraszam , i Magdę ode mnie przeproś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda nie czyta moich komentarzy,więc pewnie nie wie o tym^^
      A mnie nie musisz przepraszać.Na pierwszy rzut oka widać,że to dziewczyna..no ale jak kto woli;p

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)