wtorek, 2 lipca 2013

Lity

Hejka;)
 U Was też tak okropnie pada?:o To jest chyba jakiś żart!Wakacje powinniśmy mieć w czerwcu już!Przez trzy miesiące,bo przecież wtedy jest najładniejsza pogoda,wszyscy się nastawiają na piękny odpoczynek w słońcu i co?Przez cały lipiec pada!No ale nie zważam dzisiaj na deszcz i w japonkach(bo niestety tak wyszłam z domu) będę załatwiać dzisiaj milion ważnych i mnie ważnych spraw!
Kilka z Was prosiło mnie o dodanie moich nowych litów,no więc wczoraj zrobiłam zdjęcia:)
To chyba najwygodniejsze wysokie buty jakie miałam,serio!
Zajebiście zajebiste!
Tak to jest nie mieć w domu internetu-.-
Buziaki:*

19 komentarzy:

  1. Faktycznie są megaa *.*
    U mnie dzisiaj nie pada. Jest po prostu idealna pogoda <3 Szkoda tylko, że moja przyjaciółka jest chora i nie mogę wyrwać jej na rower... Ale mam nadzieję, że uda się to nadrobić :3

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalne !
    ale zarąbiste *-*
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przez chwilę nawet burza była..
    Uwielbiam lity! <3
    Ale te buty nie są dla mnie, mam dopiero 16 lat. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne lity! :) Nie w jednym kolorze, acz z z licznymi wzorami, świetnie to wygląda. Chociaż przeczuwam, że ja bym się w nich zabiła, obcas wydaje się wysoki a ja do takich niestety nie jestem stworzona ^^

    U mnie przez cały dzień prażyło słońce, ale w cieniu było bardzo przyjemnie, w dodatku co jakiś czas pojawiał sie lekki wietrzyk :) Krótko mówiąc-pgooda typowo wakacyjna, życzę, aby i u ciebie taka zawitała! :D
    Ps. Jeśli ten komentarz wysłał się dwa razy to z góy przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz teraz sama przekonałaś się o ich wygodzie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne te lity~! Bardzo mi się podobają. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. *.* Gdzie je dopadłaś? Prześwietne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne lity!
    u mnie słońce i bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne lity, mają fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze są śliczne, po drugie u mnie jest upaaał i kocham go wyjątkowo bo upaliłem sobie nos! :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "W rytmie serca", www.filmowe-abecadlo.blogspopt.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne buty :) u mnie cały czas świeci słońce :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosyć oryginalne :)
    nikonismylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mega są! muszę w końcu sobie kupić lity ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dziś prawie 30 :D Poza tym nie pamiętam kiedy ostatnio padało :D Chociaż nie... parę dni temu w nocy była burza ;) Co do butów, mogłyby być nawet nie wygodne, za wygląd i tak dostają 6+ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o boże jakie cudeńka!
    Fakt faktem,że ja bym się nie odważyła ich założyć ( nie wiem skąd u mnie się to bierze - coś mi się podoba a nie kupię sobie lub nie odważę nosić ) ale i tak są ekstra!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)