poniedziałek, 8 lipca 2013

Magia płyt

Hej!Kocham Krynicę,kocham kocham ! <3 Dzisiaj przyjechała do mnie koleżanka i od rana buszowałyśmy po miejskich sklepikach.W taniej książce zobaczyłyśmy dwa kartony z tanimi płytami.Kupiłyśmy sobie genialną Izę Lach i trzy całkowicie nieznane nam zespoły,ale po tytułach piosenek i okładkach płyt postanowiłyśmy zaryzykować.Co prawda nie chcą nam się odtworzyć w komputerze,ale to wina mojego laptopa,bo nie ma jakiś tam programów-.- No nic,poczekamy na powrót do domu  i wtedy przesłuchamy:)
Uciekam.A jak Wam mija czas?:>

buziaki:*

23 komentarze:

  1. ja raczej nie kupuje płyt :) ale jedna mam - rihanny, którą puszczam gdy ćwicze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka.Hey i Nosowkiej oraz kilka innych...Fergie byla moją pierwszą płytą i czasem jej słucham jeszcze z sentymentu^^

      Usuń
  2. Nigdy nie kupowałam płyt 'w ciemno', ale mogą być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie,ale czasem warto spróbować:p

      Usuń
  3. Świetny blog <3 pozdrawiam i zapraszam na mojego ZUPEŁNIE NOWEGO BLOGA ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe co to za płyty xD nie znam żadnej z nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izy Lach nie znasz?:O Jest wspaniała-posłuchaj:)
      A co z tamtymi to napiszę jak posłucham:)

      Usuń
  5. ja wręcz uwielbiam sklepy właśnie typu tania książka, ale kupuję książki :d Mogłabym tam buszować godzinami i szukać ciekawszych książek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak.to prawda,te sklepy są cudowne.Kiedyś,kiedy te przeceny były naprawę wysokie i można było kupić dobrą książkę za 5zł ludzie pewnie mieli jeszcze większą zabawę:)
      Teraz przeceny są jakimś żartem..no ale czasem można coś znaleźć:)

      Usuń
  6. Byłam kiedyś w krynicy! ♥ Uwielbiam miejsca, w których mogę kupić książki w niższych cenach :) nigdy nie wychodzę z pustymi rękami ♥
    Pierwsza fotka jest super! :3
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to jak przesłuchasz, to koniecznie daj tytuły :D Swoją drogą, ładną sukienkę masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,też ją lubię..kupilam ją w tamtym roku w butiku na przecenach właśnie w Krynicy.Jest trochę krótka,ale na lato jak znalazł:)

      Usuń
  8. Post jako Atomówka już skomentowany, mam tutaj inną sprawę :)
    Zapraszam na nowo otwartego bloga :
    http://freee-hugs.blogspot.com/
    Poprzedni blog Atomówki jest już nieaktualny, od dziś funkcjonuję jako rainbow. : )
    Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie cudowne :) Czy ja dobrze widzę? Dready? :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,dobrze..w poprzednich notkach jest cała sesja zdjęciowa z nimi:)

      Usuń
  10. No ciekawie ja tak bym nie ryzykowała. :D Bez wiedzy co to za gatunek muzyki przynajmniej. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo,jeśli płyty w sklepie kosztują 80zł,to nawet jeśli to płyta Twojego ulubionego wykonawcy,to masz jakieś wątpliwości..ale jeśli płyta kosztuje 8 lub 5 zł..to ja takich obaw nie mam,bo najwyżej będzie kiepska i się ją komuś da-bo przecież ktoś takie zespoły też lubi:)
      Ale z tego co słuchałam na Youtube po jednej piosence-to wpadają w mój gust muzyczny,zobaczmy jak będzie po przesłuchaniu całej płyty:)

      Usuń
  11. musiałyście się dobrze bawić!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, za torowałyśmy przejście i wyjmowałyśmy wszystkie płyty i oceniałyśmy po okładce;p

      Usuń
  12. O ja, ale fajne, że coś takiego macie. Ale pamiętam te kiermasze tanich książek znad morza, nawet mam kilka powieści stamtąd. U nas na południu czegoś takiego nie ma :( Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Do szpiku kości", www.filmowe-abecadlo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz te książki już wcale nie są tanie-.-
      zazwyczaj przecena wynosi 50groszy;/
      Ale ogólnie czasem coś fajnego się trafi,więc czekam na koniec wakacji,wtedy te przeceny będą super super;)

      Usuń