czwartek, 12 września 2013

Kompostex

Hejka!Pół dnia zajmuję się krojeniem śliwek i słuchaniem muzyki-odprężające zajęcie^^.Mam nadzieję,że niedługo uda mi się to skończyć i zrobię knedle,które robię już od trzech dni i nie mogę jakoś się za to zabrać;( Ale dzisiaj nie o tym,na początek jednak,żeby wczuć się w klimat postu proponuję zapoznanie się ze skrótem tej oto piosenki: http://www.youtube.com/watch?v=rXf4kgmqYT0 ,by później przeczytać to co napisałam.Mianowicie-wczoraj było bardzo deszczowo,ja nie poszłam do szkoły,ale nie znaczy to,że nic nie robiłam.Wręcz przeciwnie.Najpierw pojechałam na dworzec po kolegę,później poszliśmy na zdjęcia,do kina,i co MC,następnie spotkałam się z kolegą z klasy,który też mi robił zdjęcia(nie są zbyt specjalne,bo padało i nie było warunków,ale mam dwa swoje ulubione,więc jutro/pojutrze wstawię!:)).Jak już cała mokra i zmordowana wróciłam do domu marzyłam tylko o tym,żeby pójść spać,ale napisał do mnie znajomy o ciekawym wydarzeniu w Elblągu,więc wyciągnęłam kolegę i wraz z moim genialnym(jednym z najlepszych prezentów urodzinowych!) parasolem poszliśmy na kolację z warzywami!Od wakacji zastanawiałam się z ludźmi dlaczego na środku parku postawili coś okropnego i zasadzili rośliny wyglądające jak warzywa...wczoraj wszystko się wyjaśniło.Rośliny nie tylko wyglądały jak warzywa,ale też nimi były!Na dodatek była to część projektu PRZEBUDZENIE i właśnie wczoraj odbyło się ich przygotowanie i zjedzenie.Dania były przeróżne...zaczynając od dania z dyni,po placki ziemniaczane,sałatkę z ziemniaków,czy tarkę z rabarbaru(czy czegoś podobnego).Było bardzo sympatycznie.Gdyby jeszcze świeciło pięknie słońce byłoby ładniej...a może to właśnie dodawało uroku tej niecodziennej kolacji?:)
Zostawiam Was z dwoma zdjęciami ściągniętymi ze strony www.info.elblag.pl -najwidoczniej zmiana fotografa dobrze wpłynęła na losy redakcji:]

buziaki:**

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa akcja ;) czekam na twoje zdjęcia, jesteś piękna :)) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny parasol :)) Bardzo fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca akcja! Zjadłabym ^^ A parasol masz niesamowicie oryginalny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejciu, na początku to cię nie poznałam :D Jakąś aktorkę mi przypominasz na tym zdj ;) Pozazdrościć takiej kolacji, wgl fajny pomysł ktoś miał :) parasol do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie w Elblągu jest mnóstwo ludzi,którzy mają super pomysły..ale to miasto umiera,więc jest ciężko cokolwiek zrobić,żeby zainteresować ludzi-ale miasto pomaga,może nie pomaga..ale nie stoi na przeszkodzie!:)
      A co do mnie,to nawet moja mama mnie nie poznała,jak chciałam wejść do domu w dzien,jak się ścięłam^^

      Usuń
  5. Oddaj mi ten parasol ^^jest cudowny, idealny !
    Ja tam nie przepadam za warzywami ale brzmi smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa stronka i mega dużo fajnych rzeczy. Serdecznie gratuluję
    i pozdrawiam autorów.

    Also visit my blog post: spis firm

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna strona.

    Godna polecenia. Pozdrawiam!

    Take a look at my web-site: katalog stron

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam serdecznie autorów strony.

    My site ... marketing internetowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Strona bardzo ciekawa. Interesująca szata graficzna.Bardzo fajna strona....
    ja polecam swoją.

    My page :: katalog stron

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna strona. Czytałam bez poczucia marnowania
    swojego czasu.

    Here is my web page: promuj strone

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna strona.
    Godna polecenia. Pozdrawiam!

    my page; moderowany katalog stron

    OdpowiedzUsuń
  12. Strona jest dobra. Wszystko jest poukladane i latwo znalesc jest to czego się szuka.



    Here is my homepage - spis stron

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)