wtorek, 24 września 2013

Magda

Hejka!U mnie niestety pada i jest okropnie zimno,aż się nie chce nigdzie wychodzić,a ja na osiemnastą idę na basen!:( Mam krzywy kręgosłup,to muszę cierpieć..gdybym jeszcze miała samochód-aaah!No nic.Kalosze,parasolka i w drogę!:)Dzisiaj miałam dwie godziny technik graficznych i wprost ubóstwiam mojego nauczyciela!Bardzo się cieszę,że wybrałam ten kierunek,a nie reklamę wizualną,bo wydaje mi się,że pasuję tu w 100% !Pan nam pokazywał dzisiaj jak odbijać linoryt...nie było to dla mnie nowością,bo w szkole katolickiej tez kilka razy robiliśmy linoryty....ale jednak w plastycznej szkole jest to całkowicie inne!Wszystkie maszyny,ogromne wałki,puszki z farbą i wielkie linoleum....dostaliśmy jedno do domu i muszę zrobić już chyba dość sławnego słonecznika,o którym wspominałam tysiące razy^^ Wyjdzie na pewno super,może nawet dzisiaj się za to zabiorę,bo postanowiłam,że jak wrócę z basenu,to już nie włączę komputera..ostatnio zbyt dużo czasu przy nim spędzam...a zaczął się już rok szkolny i sprawdziany i SZKICE i mnóstwo prac!Zamieniłam się dzisiaj z koleżanką szkicownikami i mam taaaki piękny,że aż bardziej chce się rysować:p Zdjęcie Magdaleny,jeszcze z wakacji,nie miałyśmy weny,tylko kilka jest ładnych..ale dodaję jedno,bo inne mi nie pasują tutaj^^
Buziaki:*

5 komentarzy:

  1. ja jestem totalnym beztalenciem jesli chodzi o malowanie ;D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na swoim koncie mam tylko jeden linoryt (dzięki dodatkowym zajęciom plastycznym) trzymam matrycę na pamiątkę :D W mojej szkole pani nigdy by się nie pofatygowała, z resztą moja klasa z cyrklami jest niebezpieczna, co dopiero mowić o wycinaniu linorytów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Somanabolic Muscle Maximizer program is optimized for the U.
    Check out this article instantly to determine for yourself.
    At duration for just a very limited time time period, it'll be incorporated a unique plan that will
    produce complete ''mirror magic'' for your entire body within seven days.



    Look at my blog ... Somanabolic Muscle Maximizer Review

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie...ja nigdy nie mialam szczegolnych zdolnosci artystycznych, zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam krzywy kręgosłup, basen czeka na mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)