czwartek, 26 września 2013

Z dużą teczką przez świat:)

Hejka!:) Dzisiaj mam jakiegoś doła artystycznego...chyba czasami są takie potrzebne!Zastanawiam się po co poszłam do tej szkoły skoro malarstwo nie idzie mi w ogóle!Ok,rysunek-nawet.Rzeźba-też nie najgorzej. Grafika-jak na razie też spoko...ale to przeklęte malarstwo aaaah!Nie dość,że jest zawsze w te dni kiedy czuję się koszmarnie,to jeszcze zaczyna się kiedy już jestem zmęczona i marzę tylko o domu! Muszę chyba wyciągnąć farby w domu i poćwiczyć!! No nic,na razie będę uczyć się historii sztuki,bo to akurat mnie interesuje,jednak przez cały miesiąc nie mogłam się za to zabrać,no ale jak to ja;) Zdjęcie z dzisiaj rano,z moją ogromną,czarną teczką!Wiecie,że zawsze tak chciałam?Wielki sweter,dredy i ta teczka....z mnóstwem prac!Załamania załamaniami,ale spełniam swoje marzenia,a to ważne:) Za rok będę spełniać je jeszcze bardziej.Już myślałam,że coś mnie tu zatrzyma..na szczęście się pomyliłam!No chyba,że moja klasa wyda mi się jeszcze fantastyczniejsza niż jest..to zostanę!Ale mój pan od rysunku/malarstwa już mówi do mnie "wrocławianka":) No i dobrze,bo tak się już czuję,to miasto jest nieeeesamowite! <3
uciekam się uczyć,trzymajcie kciuki,żeby mi jutro dobrze poszło:)
Buziaki:*

21 komentarzy:

  1. Też zawsze chciałam zaginać z taką teczką... Ale na humanie raczej nie będzie mi potrzebna, a właśnie tam się wybieram xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam,wsadzaj tam swoje wiersze :P

      Usuń
    2. Broń mnie panie Boże od pisania wierszy :o napisałam tylko jeden i nigdy więcej tego nie zrobię xD

      Usuń
  2. ja tez uderzam we Wroclaw za rok!! : ) Tyle, ze na weterynarie ^^

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!To może zamieszkamy razem ? :P

      Usuń
    2. ahh, mam wziecie, juz jedna bloggerka mi proponowala : D spoko, jak sie tylko dostane, to zamieszkam ze wszystkimi : D

      Usuń
  3. Widać to szczęście w Twoich oczach :)
    Powodzenia jutro w szkole ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha,no tak-te wyraźne oczy na zdjęciu <3

      Usuń
  4. Ale wielka teczka! Też chciałabym pójść do takiej artystycznej szkoły , ale jestem w lo na profilu mat-geo. Mijam się z powołaniem :)
    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię geografie,ale teraz idę po szkicownik i będę rysować cukierniczkę,bo mnie zainspirowała :)

      Usuń
  5. haha jakie fajne zdjecie :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^ ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I got what you wish, thanks for swing up. Woh I am willing to effort this website through
    google. Thanks For Share TV Live DJ Inger Presentation 007 Video Recording Games

    Look into my page :: Najlepsze najgorsze wakacje chomikuj
    - nycpsychotherapynow.com -

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie świetnie to wygląda ;)
    Mi się marzą ładne fioletowe włosy (ale taki sliczny kolor), idealna figura i aparat na szyi *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak,fioletowy kolor włosów <3
      Jak obetnę sobie dredy i będę miała małego jeżyka..to będę szaleć z kolorami ^^

      Usuń
  8. Do twarzy Ci z tą ogromną teczką :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wygląda ; )

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do zdjęć to brak mi słów...są cudowne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to właśnie jedno z moich wielkich marzeń,teczka,sweter,kawa,muzyka i Kraków i ja idąca z tym wszystkim.
    Niestety brak talentu
    a ta teczka jest przeeee ogromna ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka teczka jest spoko do puki nie trzeba jeździć z nią autobusami albo tak jak ja biegać na nie :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń