środa, 9 października 2013

Klasowo gronowo.

Hej!Bardzo nie lubię mojej mamy komputera,ale niestety mam od wczoraj problem z moim,więc używam tego :( Wiecie co się dzisiaj stało?!Byłam w domu już chwilkę po piętnastej..i od tego czasu minęły dopiero trzy godziny,a ja w prost nie mogę uwierzyć,że mam jeszcze tyle czasu do pójścia spać :) Na razie mój odpoczynek jest bardzo bierny,ale zainspirowałam się dzisiaj do zrobienia nowego nagłówka! Chociaż to czy go dzisiaj zrobię w całości jest bardzo nierealne..to i tak na zmianę poczekam pewnie aż do świąt..albo nawet po,bo na zimę mam niewykorzystany nagłówek z tamtego roku,który robiła jeszcze Magda :) Teraz jem pyszne lody i słucham muzyki.W dzisiejszym poście dodaję zdjęcie,które obiecałam pokazać już kilka dni temu.Mianowicie moja klasa :)Nie znoszę ich,ale to najlepsza klasa na jaką trafiłam <3 Zdjęcie zrobione w pracowni..w której jutro spędzimy pięć godzin,bo są zastępstwa i poza trzema malarstwami dochodzą nam dwa rysunki...jak to wspaniale,że mamy tak genialnego nauczyciela(Zbigniewa Chrostka-zachęcam go wygooglowania,bo to nieziemsko fantastyczny artysta!!!!Mam kilka swoich ulubionych obrazów,więc może kiedyś zrobię oddzielny post?:) jak pierwszy raz oglądałam jego prace,to nie mogłam wprost uwierzyć,że tak wybitnie uzdolniony człowiek będzie mnie uczył,a jednak!^^),bo gdyby był to ktoś inny,to pewnie z trudem można by było wytrzymać te trzysta minut....
buziaki:*

8 komentarzy:

  1. Fajnie, ze się w klasie lubicie i że podchodzicie z takim szacunkiem do nauczyciela :) W dzisiejszych czasach rzadko się to zdarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My uwielbiamy prawie wszystkich nauczycieli:) Są szaleńczo młodzi i bardzo przyjaźnie do nas nastawieni,więc bylibyśmy bardzo głupi,gdybyśmy tego nie doceniali..chociaż nasza wychowawczyni(która również znajduje się na zdjęciu) jest trochę zdziwiona naszym aż tak dobrym nastawieniem ^^
      Może i nam przejdzie?:)

      Usuń
  2. cieszę się ze masz taką fajną klasę ;) Ja też na swoja nie narzekam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie przyszłych artystów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję,że chociaż części z nas się uda :)

      Usuń
  4. No to masz szczęście że trafiłaś na taką fajną klasę i szkołę. ^^

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)