poniedziałek, 24 lutego 2014

szkolnie

Hejka :) Dzisiaj równie pięknie, jak wczoraj- mam nadzieję, że u Was też. Myślałam, że całkowicie nie przeżyję tego dnia... no może pomijając matematykę, bo Karolina postanowiła w końcu wziąć się za siebie i bardzo, ale to bardzo przykładać się do tego przedmiotu. Tak więc do szkoły poszłam dzisiaj przygotowana jedynie na ten przedmiot! No może jeszcze na mój ukochany polski, bo przeczytałam lekturę ;) Drżałam na samą myśl o artystcznych przedmiotach, ale okazało się, że nie było tak źle. Praca z malarstwa zaliczona, ppik przełożone na za tydzień, co prawda dwa razy więcej, ale to jednak nie jedynka :) Tymczasem uciekam na spacer i zostawiam Was ze zdjęciem z dzisiaj z moimi super przyjaciółmi ^^
buziaki :*

5 komentarzy:

  1. matma zawsze wzbudza we mnie dreszcze ;D :)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We mnie jedynie geometria, nawet jak próbowałam się uczyć, to i tak nic nie wychodziło... a innych rzeczy po prostu się nie uczyłam- ale zaczęłam, więc będzie pięknie ;)

      Usuń
  2. Matematyka.. nigdy z niej nie byłam dobra.. nie wiem jakim cudem zaliczyłam maturę z matmy. :D Pewnie to wszystko dzięki matemaksie. Ale powodzenia w nauce :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matma matmą, ale geometria!! </3

      Usuń