piątek, 21 marca 2014

Trójmiastooooo!!!!

Witam wszystkich serdecznie! :) Jak obchodziliście pierwszy dzień wiosny? Ja standardowo, jak należy. Oczywiście uszanowałam dzień wagarowicza i do szkoły nie zawitałam, bo wraz z moją przewspaniałą Manią ustaliłyśmy wyjazd do Trójmiasta. Jeeeny, jak to dobrze, że mamy tam tak blisko i że takie wyjazdy są w miarę tanie, a jednak sprawiają mega dużo radości. Z Gdańska głównego wyruszyłyśmy wpierw do Sopotu by odwiedzić molo, które jeszcze jest darmowe, polecam! ;) Posiedziałyśmy na plaży ( ja dopiero co wyszłam spod prysznica, bo miałam całą piaskownicę w dredach, daję słowo!), a później poszłyśmy na monciak. Urząd w Sopocie postanowił, że w dniu 21 marca we wszystkich sklepach będzie zakaz sprzedawania alkoholu do godziny 14.00- moim zdaniem rewelacyjny pomysł, serio. Zachwycałam się nim na okrągło. Nie uważam żeby do dobrze spędzonego czasu zawsze był potrzebny alkohol, a już na pewno nie w tak piękny słoneczny dzień, gdy ciepłe promyki na policzkach same zmuszają do uśmiechu!! Zdecydowanie do pełni radości wystarczy już tylko jogurt żurawinowy :) Tak więc- wielki plus dla miasta. Jednak nie to zachwyciło mnie najbardziej. Podczas spaceru przypadkowo zauważyłyśmy karteczkę DZISIAJ DO PAŃSTWOWEJ GALERII SZTUKI WSTĘP DARMOWY! Z uśmiechem na twarzy wkroczyłyśmy do budynku i naszym oczom ukazały się cztery genialne wystawy prac. Jedna fotograficzna( <3 ), jedna street artowa i dwie malarskie. CUUUUDA! Normalnie pewnie byśmy się trochę wykosztowały, bo każda wystawa kosztowała ok. 7 zł ( dla mieszkańców Sopotu 5zł ) , ale jeśli nie macie co robić w weekend, a znajdujecie się w tym miejscu- TO POLECAM SERDECZNIE :D
Bo ważne żeby podczas wagarów robić porzyteczne rzeczy, a jedynie Mania rozumie mnie w tej kwestii ;)
Robiłyśmy jeszcze miliard szalonych rzeczy, ale to tym się chciałam pochwalić i na tym poprzestanę. Ogólnie od września zauważam w sobie całkowite zmiany. Potrafię rozmawiać o sztuce godzinami i uwielbiam to robić.Dlatego tak bardzo się ucieszyłam, że mogłam obejrzeć coś poza Galerią El, co się rzadko zdarza niestety ;) Zapisałam sobie większość artystów, których prace najbardziej przypadły mi do gustu i jutro postaram się sprawdzić ich w internecie. Może spodoba mi się coś więcej? :) Tymczasem zbieram się i idę na maraton filmowy ! :D A Wy jakie macie plany na weekend? Oby cały był taki słoneczny, od razu bardziej chce się żyć!!! Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami i życzę uśmiechu na dzisiejszy wieczór :****
Miliony buziaków!!!!!

12 komentarzy:

  1. fajnie spędziłyście czas!
    Zazdroszczę trochę,że macie tak blisko do morza ja mam góry a i tak bywam w nich bardzo rzadko.
    Ja z klasa byłam na akademii muzyczne po prostu cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im bliżej tym rzadziej się odwiedza, niestety ^^ Co prawda ja nad morzem spędzam większość swoich wakacji, bo mam tam drugi dom, ale jeśli jeżdżę do Trójmiasta, to serio baaaardzo rzadko chodzę na plażę. A w góry mam daleko, ale jadę na początku kwietnia do Krakowa.... oczywiście w góry się nie wybiorę, bo będę miała zbyt mało czasu, a ja tak lubię chodzić po górach :< ale i tak to będzie najlepszy wyjazd kwietnia <3

      Usuń
  2. Też dzisiaj wagarowałam ^^ Piotrków wydaje się jakiś taki ładniejszy kiedy jest ciepło, świeci słońce a na ulicach pełno ludu, bo kto by siedział w szkole :) No a łącząc przyjemne z pożytecznym, wpadliśmy ze znajomymi na targi edukacji i wreszcie się zdecydowałam gdzie składam podanie i w jakiej kolejności ^^ Nasz tomaszowski plastyk też był, pogadałam z przedstawicielką- w tych szkołach musi być jakaś super atmosfera, bo ona też baaardzo mnie tam zapraszała. Powiedziała, że wcale nie muszę umieć rysować, malować, fotografować, muszę tylko to lubić, a oni mnie tam wszystkiego nauczą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj niestety ciepło już nie jest :<
      A co do plastyka- to mówiła prawdę. Chęci są najważniesze. Każdy w mojej szkole zrobił już wielkie postępy, ale gdybyśmy nie wkładali w to serca, to nic by to nie dało :< Dlatego moim zdaniem lepiej iść tam z zerowym doświadczeniem, bo w główce się nie przewraca, a jedynie dostaje się porządnego kopa w tyłek i się pracuje - wiem to z doświadczenia ;)

      Usuń
    2. Mm... Tomaszow! Mieszkam tutaj ;) ale plastyk czyli ZS6?

      Usuń
  3. U mnie całe gimnazjum było zwolnione z lekcji, bo jechaliśmy do kina ^^ Byliśmy na filmie "Kamienie na Szaniec" i jestem strasznie jakaś taka roztrzęsiona (?) po tym filmie, nie wiem. Ale podobał mi się, a potem kupiłam sobie świetną bluzkę, więc tak - dzień wagarowicza udany <3
    Hmm... ja chyba nie lubię wystaw, więc pewnie i tak bym nie skorzystała i zrobiła coś innego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, "Kaniemi na szaniec" na razie nie udało mi się jeszcze obejrzeć, ale mam w planach. Jestem bardzo ciekawa tego filmu, bo książkę swego czasu uwielbiałam niesamowicie :D

      Usuń
    2. ''Kamienie na Szaniec'' są niesamowite! Pół kina plakalo! Jednak było za mało 'Alka'. Gdybym nie kojarzyła Kamila który go grał to wgl bym go nie wylapala.

      Usuń
  4. Greetings! Very useful advice within this post!

    It's the little changes that will make the most
    important changes. Many thanks for sharing!

    my homepage ... racing mobile games; ,

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. no w sumie nie widać, ale dziękuję. Ja też kocham swoje dredy ;) Tylko grzywka już mi się trochę niszczy od codziennego prostowania, więc muszę rozejrzeć się za jakimś jedwabiem... :<

      Usuń
  6. Bardzo fajnie spędzony dzień wagarowicza. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń