wtorek, 27 maja 2014

klasowe majowe

Hejka! Miało być wcześniej, ale się nie udało, bo ponad godzinę wybierałam zdjęcia do wywołania! :O Jeny! Nienawidzę tego robić, ale później uwielbiam mieć je materialnie. Coś za coś;) Za chwilę idę spać, ale zostało mi jeszcze 50 stron książki.... 
W szkole dzisiaj znowu robiliśmy zdjęcie klasowe, wyszło trochę inaczej niż zawsze, ale i tak super.
Ja uciekam, bo mi się zamykają oczy :o
A jak tam u Was?
Ale dzisiaj z dupy....
No nic, czasami może być ;)
buziaki

4 komentarze:

  1. uwielbiam klasowe zdjecia, za jakis czas mozna sobie powspominac :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać gdzie jesteś na zdjęciu - ten uśmiech! Też taki chcę, ale metalowy nie wypada ;p Pozdrawiam serdecznie ;) Odgrzebuję posty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaha <3
      zawsze mnie śmieszy, jak ludzie czytają stare posty :3
      buziaki ;*

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)