niedziela, 25 maja 2014

ORGANEK!

Hejka! Jak tam u Was leci ostatni wolny dzień? U mnie super, zrobiłam już tyle fajnych rzeczy! Zaczęłam czytać nową książkę( Sparks: "Od pierwszego wejrzenia"- a jak wiadomo, co Nicholasa to zawsze jest dobre!).
W tej notce chciałam Wam W KOŃCU powiedzieć kilka słów i mojej nowej płycie- mianowicie ORGANEK! Tomka poznałam już parę dobrych lat temu przy okazji słuchania piosenek zespołu Sofa. Niedawno byłam też na ich kolejnym  koncercie w Mjazzdze -o czym pisałam ;) I to właśnie na tamtym koncercie dowiedziałam się, że jeden z wokalistów( mój ulubiony!^^) wydaje solową płytę! Kilka dni później całkowicie przypadkowo trafiłam na piosenkę NIE LUBIĘ i od pierwszych nut się zakochałam! postanowiłam, że nieważne co się stanie, to i tak muszę mieć tą płytę.No i tak się stało! Do Empiku pobiegłam po nią już w dniu premiery. Była ogromna ulewa, nie udało mi się kupić jeszcze jednej cd i w ogóle- miałam kiepski humor. Włączyłam i co? NIE PODOBAŁA MI SIĘ! Jaki wielki szok przeżyłam, gdy po odsłuchaniu 12 piosenek podobała mi się jedna :o Nie wiem czym to było spowodowane, ale poszłam na spacer, wróciłam i nagle zaczęła mi się podobać;) Tak bardzo podobać, że nadal nie mogę się nadziwić! Z całą odpowiedzialnością moim słów mogę powiedzieć, że w Sofie dobrze, ale solowo lepiej! Mam nadzieję, że nie był to jednorazowy projekt, bo ja jestem oficjalną fanką i chcę więcej ^^.
Płyta, tak jak już mówiłam, składa się z 12 kawałków. W większości są to piosenki polskie, ale znajduje się też kilka zagranicznych. Swojej ulubionej na ten czas nie mam, ale ostatnio była to KATE MOSS. Pierwsza zwrotka skradła moje serce! <3 Powstał również świetny teledysk, do którego obejrzenia zapraszam TUTAJ  . I jak? ;) Płyta jest utrzymana w takich brzmieniach i słucha jej mi się najlepiej, kiedy nie ma nikogo w domu, a ja próbuję zapomnieć, że nie mieszkam w jednorodzinnym domku i że wokół mnie są sąsiedzi ^^. Polecam ;)
buziaki :*

7 komentarzy:

  1. okladka jest genialnie zaprojektowana!! Ja zapraszam na nowe zdjecia :) Daj znac, co myslisz - licze sie z Twoja opinia :)

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam dzisiaj w Empiku, bo pamiętałam, że kupiłaś sobie tę płytę :D Kate Moss faktycznie fajna <3 Chyba się bliżej zapoznam z tym panem :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26 maja, 2014

    Hello, after reading this remarkable post i am also glad to share my experience here with friends.


    My weblog; drunk driving attorney phoenix

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie trafiłam przez przypadek na Twój blog, obejrzałam i przeczytałam kilka starszych postów i stwierdzam, że pozytywna z Ciebie osoba z ładnym uśmiechem :) aż zacznę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "nową" - to mnie rozwaliło... :) Tak chwalisz, że aż ma się ochotę posłuchać. Z pewnością w weekend się postaram ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. My partner and I absolutely love your blog and find most of your post's to be exactly I'm looking for.
    Would you offer guest writers to write content to suit your needs?
    I wouldn't mind producing a post or elaborating on most of the subjects you write
    regarding here. Again, awesome web log!

    my blog post; dui attorney san diego ca

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few
    months of hard work due to no data backup. Do you have any solutions to
    prevent hackers?

    Also visit my blog post ... outflank dui attorney Bell Gardens

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)