czwartek, 8 maja 2014

wycieczka!

Hejka! :) Jak tam u Was? W Elblągu jest pięęękna pogoda! Z klasą pojechaliśmy dzisiaj kawałek za miasto na grilla( jeny, nigdy nie robiłam grilla z tak dużą ilością osób. Zawsze to były ogniska i te sprawy.... harcerstwo bardzo zmienia ^^) i na paintball. Było świetnie, chociaż cały czas biegałam z aparatem i robiłam im foty. No ale moja wychowawczyni to też niezły fotoreporter i nawet ja znalazłam się na kilku zdjęciach :) Tak więc kilka wstawiam :)
Wiecie ile ostatnio oglądałam cudownych filmów? <3 Niedługo na pewno dodam jakiś nowy post z tym! :) Ale można mnie też zapraszać na filmwebie, jestem tam bardzo aktywna i zaznaczam każdy film, który widziałam... przynajmniej staram się. Mój login to: karolina1358_filmweb :) Jeśli już mowa o filmie, to za pół godziny idę do kina na długo przeze mnie wyczekiwany BLUE HIGHWAY! Myślę, że to będzie coś cudownego. W sumie na DKFach zawsze puszczają jedynie godne obejrzenia niekomercyjne produkcje, więc jestem baaaaardzo ciekawa. Ktoś z Was widział? :) 
buziaki :*

4 komentarze:

  1. Fajnie, że pogoda dopisała. U mnie jest cały czas deszczowo. Filmu nie widziałam, ale może wkrótce obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10 maja, 2014

    Detailed information about the item goes a long way to assuaging those fears.
    A cat GPS tracker is designed to let you know where your cat is
    through the use of a small GPS receiver affixed to their collar.
    I would especially recommend this coffee grinder for folks
    that are just starting to do their own grinding. But in reality, once you
    have read a selection of reviews, you may realize why a particular aerator is more expensive.
    One member of of an online community left this review on a website.


    Feel free to visit my blog ... free youtube bot 2014

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo jak ty, na tyle przyzwyczaiłam się do ognisk że grillowanie to zupełna odmiana. Też planuje obejrzeć ten film , tylko jeszcze nie wiem kiedy. Pozdrawiam!

    troche-nieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na początku roku było ognisko z całą klasa... to było niesamowite! wszyscy byli dla siebie mili, żartowali, nie robiły się żadne grupki (no może chwilami spowodowane dziwnym układem stołu :D) . mam nadzieję że będzie coś takiego też w czerwcu!

    OdpowiedzUsuń