niedziela, 15 czerwca 2014

niedzielne inspiracje cz.2

ZROBIŁAM TO! Tak, dzisiaj W NIEDZIELĘ wstałam o 8.30 tylko po to żeby przeczołgać się do salonu i włączyć program śniadaniowy Dzień dobry TVN. Iza Lach tak pięknie przekonywała, że mamy sobie obejrzeć wywiad z nią i ze Snoop Doggiem, że nie mogłam się powstrzymać. Po zwiastunie byłam podjarana bardzo, myślałam, że to będzie jakiś półgodzinny wywiad rewelacyjny- okazało się, że nie dość, że musiałam czekać półtorej godziny( ale było dość ciekawie, wybaczam) to jeszcze cały wywiad trwał niecałe pięć minut i było w nim wszystko to co widziałam wcześniej w zwiastunie. Jestem niesamowicie na to zła! Musiałam się wyżalić, koniec ;)
DZISIAJ NIEDZIELA! A co to znaczy dla odwiedzających fioletowe serce? Taaaak, dowiedzą się co mnie interesowało przez całe siedem dni! Niestety, muszę Was zmartwić ponieważ w tym tygodniu prawie w ogóle nie chodziłam do szkoły, w sumie się obijałam, a przynajmniej nie robiłam rzeczy takich, o których tutaj piszę. Mimo wszystko- trochę tego jest... ale bez rewelacji. Nie czuję się zainspirowana tym tygodniem ^^ NO TO JEDZIEMY:
I FILMY
1. Co jest grane, Davis? trochę już o tym pisałam, nadal uważam, że jest świetny. Minęło już dość dużo czasu, ale ja nadal jestem nim zachwycona i chyba przez długi czas jeszcze o nim nie zapomnę! ARCYDZIEŁO do obejrzenia przeze mnie jeszcze tysiące razy! <3
2. Grand Budapest Hotel- świetny! Taki rewelacyjnie doskonały! Uwielbiam filmy, które są robione z przymrużeniem oka, z rewelacyjnym poczuciem humoru. A w tym filmie takowy jest- więc polecam ^^
3. Wilgotne miejsca- jeść nie mogłam, ale ogólnie świetny! I tak, koniec niby paskudny, ale ja czekałam na taki i jestem w 100% szczęśliwa, że taki był... nie wiecie o co mi pewnie chodzi, więc polecam serdecznie zobaczyć! <3
II VLOGI
Tak, vlogi to zdecydowane objawienie tego tygodnia. Pewnie, że miałam swoich faworytów już wcześniej, ale oglądałam ich filmiki jedynie kiedy ktoś mi wysłał lub całkiem przypadkowo jakoś na niego trafiłam. Subskrypcja? Nigdy! A jednak- to bardzo przydatne urządzonko(?) . Jak już wspominałam ostatnio oka od niektórych oderwać nie mogę i kooooocham <3
Wyprzedzając pytania: nie, nie oglądam Abstrachuje.TV. Lubię czasami ich obejrzeć z kimś!Ale nie szaleję za nimi, nie znam ich powiedzonek- można powiedzieć, że cienko ze mną. No ale cóż ;)
1.Fanfary dla Olgi Konieczyńskiej. To był poniedziałek, dobre rozpoczęcie tygodnia, trafiłam na nią całkiem przypadkiem, bo w proponowanych wyskoczył mi filmik Wiara jest dla idiotów? Zachwyciła mnie swoją swobodą mówienia przed kamerą i mówienia mądrze! Teraz jestem na etapie, w których to już nie mam zbyt wiele do nadrabiania i czekam na nowe filmiki...a było ich ponad 90, więc musicie zrozumieć moją fascynację ;) Znacie, oglądacie? Polecam :) WOBECOBIEKTYWU oczywiście.
2.JakTraLala- to już stare jak świat, bardzo dawno zaczęłam oglądać, ale dziewczyny są niesamowite, ostatnio znów zaczęłam oglądać, ale bez szału. Kocham, ale bez szału ;)
3. Kuba Jankowski- tak samo jak z Abstrachuje.TV Matura to bzdura oglądałam sporadycznie, ALE kiedy Kuba zaczął nagrywać własne filmiki to jestem jego fanką. Oglądałam dawno, ale dzięki wobecobiektywu przypomniałam sobie o kimś takim i czasami zaglądam znów. W tym tygodniu był taki czas :)
III TEKSTY
1. kij wam w ryj- IDEALNE! Od poniedziałku na tapecie na pulpicie. <3
2. pierdol fejsa, idź na rolki- z wiadomych przyczyn ;)
3. "Mieliśmy" I mieliśmy razem trwać i nic z tego kurwa mać -jak mogliście zauważyć( może) nie jestem fanką miłosnych smutnych tekstów, ale ten w swojej smutności miłosnej jest wspaniały! ;D
IV COŚ
1.rewelacyjny obrazek( jeśli klikniecie na niego, to się powiększy... chociaż trochę) nie wiem z jakiego źródła pochodzi, ale jak kliknęłam na odnośnik z google, to przeszłam na filmik Kajmakowej, czy jakoś tak. nie wiem, wybaczcie :p
2.trumna, bo uwierzcie, że w google nie ma żadnej porządnej trumny do przerysowania :< A potrzebowałam na projekty na techniki graficzne^^ Mimo wszystko- zdjęcie jest piękne <3
3. Kristen Stewart to osoba, która zainspirowała mnie najbardziej przez cały tydzień! Może Was to zdziwi, ale bardzo lubię ją jako aktorkę, lubię ją jako człowieka( tyle na ile mogę lubić aktorkę jako człowieka, którego nie znam) i wprost ubóstwiam jej sesje zdjęciowe! Mam milion folderów z jej zdjęciami <3
4.Hip hip hura! W końcu znalazłam sesje ślubną, która mi się spodobała. Niesamowite! na butach pana młodego pisze Game over i I love her prosto, z klasą, z żartem, podoba mi się.
5. Sesja Kristen i Roberta- no nie wiem o co chodzi, ale ten tydzień był jej i jego trochę w takim razie też ;) No więc pomijając ich niektóre piękne sesje zdjęciowe, to ten NAPRAWDĘ NIE ROZUMIEM! ^^. A Wy? W ogóle- oni są jeszcze razem? Jak już zatrzymaliśmy się na chwilę na tym temacie ? ;)
6.Mój fantastyczny przynajmniej raz w miesiącu wysyła mi piękne foty z Johnnym Bravo i jego śmiesznymi powiedzonkami. Nie myślcie, że nie wykorzystuję takich prezentów, niedługo zobaczycie inny gdzieś indziej:p cytat tygodnia: I'm too pretty to have bad luck.
V MUZYKA
1. happysad- inspiruje mnie to, że zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego! ;) Od tamtego dnia już tak bardzo nie kocham Nieprzygody, ale z racji tego, że przyniosła mi tyle szczęścia chociaż jednego dnia, to happysad musiał się tu znaleźć ;)
2. Iza Lach i Snoop Dogg- chociaż dzisiaj mnie wkurzyli, to jednak kocham! I CHCĘ ZOBACZYĆ ICH FILM, ale pewnie nie będzie można zobaczyć nigdy nigdzie :<
3. Muzyka z Co jest grane, Davis - oczywista oczywistość
VI MIX
1.Napisz mi list- pisałam o tym kilka postów temu
2. Złodziejka książek- jednak z najwspanialszych książek POLECAM! <3
3 Wrocław- inspiruje zawsze, ale ostatnio jeszcze bardziej( o ile to możliwe) o tym niedługo! <3

Ej, nie wyszło tak wcale mało! Może polubię ten tydzień jednak? 
Do jutra :* Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Wilgotne miejsca sa cudowne! Takiego filmu potrzebowalam i dostalam,mimo,ze niemieckie kino

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhy, ja się przekonuję do niemieckiego filmu. Serio! Jak oglądałam OH BOY, to nawet spodobał mi się język niemiecki bardzo... ale to akurat chwilowe ^^ Naprawdę- polecam nie zrażać się do niemieckiego kina;)

      chciałam najpierw przeczytać książkę, ale cóż. ciekawość była silniejsza i nie wytrzymałabym do momentu przyjścia kuriera ;) A teraz już nie ma sensu. Film wystarcza mi w zupełności. Zwłaszcza, że w filmie była narracja, więc pewnie książka idealnie podobna :)

      Usuń
  2. Cytaty są idealne <3 Tylko ja zamieniłabym rolki na rower, bo na rolkach nie umiem :c Kristin Stewart też lubię, oglądałam kiedyś fajny film z nią (nie chce mi sie szukać tytułu xd), wcale nie uważam, że jest drewniana. No i czasem nieźle się ubierze, chociaż przez większość czasu wygląda jak lump XD
    Ona chyba już z Robertem nie jest, ale w sumie to kij wie. Zalukaj w pudelki czy inne takie xD A w tej sesji chyba chodziło o plotki na temat tego, czy oni będą mieli dziecko XD Ale nie jestem pewna, bo to dość dawno było xd Coś mi się kojarzy, bo czytałam to i było opatrzone ładnym zdjęciem z tej sesji, z której pochodzi to powyżej xd Ale równie dobrze mogę coś kręcić, więc wiesz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tam są różne takie dziwne te foty.... :p No nie wiem. Przypomniało mi się jak czytałam Pudelka codziennie tysiące razy! Wchodziłam tam częściej niż teraz na fb :o Dobre czasu, tak wszystko wiedziałam :p hahahha

      Usuń
  3. Thanks for your marvelous posting! I actually enjoyed
    reading it, you're a great author. I will be sure to bookmark your blog and definitely will come back someday.
    I want to encourage that you continue your great work, have a nice evening!


    Here is my site; aptamil formula tesco

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace,
    when i read this paragraph i thought i could also create comment due to this sensible piece of writing.



    Here is my page - aptamil colic and constipation

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos nie przepadam za Kristen ani Edwardem moze przez to ze nie 'jaralam' sie Zmierzchem jak wszyscy inni. Ale i tak wolalam Jackoba xd Wow Snoop Dog niezle! :)
    Teksty bardzo prawdziwe :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coooo, ja nie wolałam nigdy Jackoba :o weeeź- zmień dilera ^^ Pokochaj Edwarda ^^
      ja się jarałam... ale trochę później zaczęłam niż wszyscy :<

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)