czwartek, 5 czerwca 2014

okładka w Victorze

Hejka! Co tam u Was? Dzisiaj poszłam do sklepu w swetrze i myślałam, że się ugotuję!! Super, że znowu jest ciepło! Muszę w końcu ogarnąć jakieś zdjęcia. Może odświeżę swoją stronę na maxmodels? Kto wie ;)

Od dzisiaj w kioskach możecie zobaczyć nowe wydanie magazynu Victor Gimnazjalista ze zdjęciem mojego autorstwa na okładce! Nie jestem z niej w 100% zadowolona, bo nie podobają mi się czerwone elementy, które moim zdaniem całkowicie nie pasują, ale i tak super! :D Zdjęcia z bzem możecie zobaczyć kilka notek wcześniej. Anielę pozdrawiam i zachęcam wszystkich do zakupienia magazynu, a w nim fajny fotograficzny konkurs Kolory moich dni polecam! ;D
link do okładki sprzed roku: TUTAJ
buziaki :*

10 komentarzy:

  1. WOW! Gratuluję! :) Bardzo, bardzo mi się podoba. :)
    Ja zawsze chciałam być na okładce Victora. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie wszystko stracone- możemy się spotkać i taką okładkę zrobić ;) Są wakacje niedługo, daleko masz do Elbląga?;)

      Usuń
    2. haha, nie wszystko stracone- możemy się spotkać i taką okładkę zrobić ;) Są wakacje niedługo, daleko masz do Elbląga?;)

      Usuń
  2. Wow kolejna okladka - zazdroszcze i gratuluje :) musze zawitac do przyjaciolki ktora ma zawsze nowe wydanie Victora i stara sie dostac do tej takiej rubryczki co ty w niej piszesz bo jest 'casting' do II edycji. w zeszlym roku tez probowala i miala niesamowity opis (czy co sie tam pisalo ) ale zapomniala sie podpisac i wgl jakos zle sie wyslalo :<
    Mam tak, ze jak widze ta rubryczke i twoje zdjecie to jestem dumna! Ta dziewczyna jest swietna, pozyczyla mi ksiazke i odpisuje na moje komentarze!! Niesamowite uczucie, dzieki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To trzymam kciuki za przyjaciółkę, to świetna sprawa! Nigdy co prawda nie widziałam na żywo tej mojej wypowiedzi, bo już nie kupuję tej gazety( wczesniej kupowałam tylko jak coś było o mnie... ale później jak już zawsze coś było, to przestałam ^^), ale to było super!! :D
      WIEDŹ, ŻE LEJESZ MI MIÓD NA SERCE hahah :* Taaaaka miła <3

      Usuń
  3. A i dziekuje ze powiadomilas o konkursie moze uda mi sie cos ,stworzyc' ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz udział! Koniecznie! :D W Victorze zawsze są fajne nagrody do wygrania! :) A temat też jest rewelacyjny, sama bym coś pokombinowała, ale nie wiem czy mi wolno ;p

      Usuń
  4. Muszę kupić koniecznie :D Znowu będę się chwalić ludziom, że Cię znam <3 Ja niedawno miałam od nich wyróżnienie w konkursie na opowiadanie ze zdjęciem- tylko wyróżnienie, no ale i tak super ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhaa <3
      To super! Gratuluję :D
      Ja zawsze jak kupowałam Victora, to mi się zwracało, bo zawsze jakąś książkę wygrałam czy coś. hahah ;)
      beka w sumie ^^

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)