niedziela, 1 czerwca 2014

Sopot

Hejeczka!:) Jeny, dopiero wróciłam do domu. Nie wierzę, że jutro muszę iść do szkoły!:< Na szczęście zostały mi już jedynie dwa tygodnie,a później tygodniowy plener malarski w Tolkmicku. Niewątpliwie będzie mega dużo pracy( pewnie ZA DUŻO!) , ale wierzę, że będzie super! :D
Jest taka piękna pogoda!<3 Może tak już zostać na zawsze. Mój wyjazd do Sopotu udał się w 100%, chociaż teraz mam mnóstwo ogarniania fot, przerabiania i wysyłania, aleeeee- na kilku znalazłam się nawet ja! :D Na wielu patrząc przez pryzmat wszystkich innych impres ;)
Zostawiam Was z jednym i uciekam, bo czeka mnie długa noc! :D
A jak tam Wasza niedziela? 
buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Zawsze myślałam, że plenery są w wakacje :D No ale tak też można :3 Pogoda faktycznie boska, aż normalnie wyszłam na dwór XD Jestem typowym piecuchem, rzadko wyłażę z domu... Najlepiej oddaje to dialog z moim bratem: "- Co ty robisz w tym domu?! Byłaś na dworze? -A wiesz, że kiedyś byłam?!" xD Ale jak jest ciepełko i słoneczko i nie wieje to śmigam na rowerek :3 Dzisiaj czytałam biografię ks Popiełuszki (bo nikt nie był chętny na rowery xd), chyba ze 3 godziny a przeczytałam może ze 100 stron... Ciężkoo idzie :D Ale dam radę! Do piątku muszę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Nas w szkole jest jeden plener w pierwszej i trzeciej klasie obowiązkowy. Tygodniowy. W czasie roku szkolnego, ale uczą się chyba na błędach i mamy teraz po wystawieniu ocen. Wracamy na zakończenie roku szkolnego! <3

      Usuń
  2. Zdecydowanie moja była nudna.... ;-)
    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety deszczowo od kilku dni ;/
    zapraszam do mnie http://www.nieznasznieoceniaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dzisiaj tak jakoś ponuro znów :<
      ALE PODOBNO CAŁY WEEKEND MA BYĆ SŁONECZNY! <3

      Usuń
  4. To dobrze, że Twój wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)