piątek, 25 lipca 2014

Ania!

Hejka! :) Dzisiaj na blogu po raz pierwszy będzie swego rodzaju historia obrazkowa ^^ Kilka dni temu byłam z moją Anią na zdjęciach i było trochę śmiesznych przygód! 

To zaczynamy :

1. Podczas zdjęć towarzyszył nam Strażak Radek i było nam trochę ciężko się skupić, ale mój kuzyn był tak wpatrzony w to co robimy, taki skupiony, że w ogóle się nie odzywał. Takiego strażaka mieć to skarb ^^
2. Nagle znalazłyśmy przepiękną różę na opuszczonej działce. Była jedną z dwóch kwiatów, które trzymały się na tym opuszczonym terenie, więc zrobiłyśmy kilka zdjęć:
3. Ale nie podobała mi się bluzka Ani, więc powiedziałam żeby szybko pobiegła na moją działkę i przebrała się w szmatki, bo przecież i tak nie będzie ich widać, a ja chce jednokolorowe coś ;) W czasie kiedy Ania się przebierała, Radek stał i patrzył. No więc jako miła kuzynka spytałam czy również chce być modelem i mi super za pozować z różyczką. Chwila nieuwagi i BAM! Radek chciał być jak Ania i super współpracować z różą. Nie zapominajmy, że ma 5 lat....
4. Ja się odwracam., patrzę i oczom nie wierzę. Ania wraca też nie wierzy... no ale co? Zdjęcia robimy ;)
5. Ale nam się nie podobało i sobie poszłyśmy w cień większy, żeby nie było cieni i żeby kwiatki były ładniejsze i całe ^^ I wiecie co? Te zdjęcia są chyba najfajniejsze! :D Wiem, że miałam nie łączyć, ale podoba mi się tak o wiele bardziej : D jednak ;)
I kooooniec! :D Ten kwiat już nie ucierpiał, nie został nawet zerwany. Tak chronimy przyrodę hoho.
I jak Wam się podobają zdjęcia? To tylko kilka z całej sesji, bo dzisiaj miałam na nie pomysł taki, a nie inny ;)
Ja Anią jestem oczarowana od dłuższego czasu i coraz lepiej mi się z nią pracuje. Kiedy już poznaję jej twarz do zdjęć i ona też wie mniej więcej co ma robić. Taaak, mam nadzieję, że będzie tu jeszcze nie raz. 
A Wy chcecie zobaczyć piękną Anię jeszcze w jakiejś odsłonie? :)
Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Również niezmiernie mi się podobają <3

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjecia :)
    dizajer.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dizajer.blogspot.com * :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Karolino! Uwielbiam Twojeo bloga! Jesteś dla mnie wieeelką inspiracją! c:

    http://stay-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeeeeny! Tak mi się gorąco pod sercem zrobiło. Dziękuję strasznie! :*

      Usuń
  5. Chciałabym zobaczyć zdjęcia Radka... To pierwsze trochę mi się skojarzyło z obrazem "Dziwny ogród" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, niestety muszę Cię zmartwić:
      po pierwsze- zapewne i tak bym ich nie wstawiła, bo jakoś tak dziwnie
      po drugie- bardzo się zestresował i zasmucił kiedy zniszczył tego kwiatka, ja byłam oszołomiona, więc ani jednego zdjęcia nie zrobiliśmy niestety. Ale powiem Ci, że to jeden z najbardziej fotogenicznych chłopców jakiemu udało mi się zrobić fotki. Więc kto wie? Może kiedyś jednak coś tutaj się pojawi? ;)
      Chociaż widzicie jak bardzo nie lubię tutaj wstawiać nic co dotyczy mojej rodziny? ;) Tak jakoś.

      Usuń
    2. Rozumiem Cię doskonale ;( ...ale jakbyś się jednak namyśliła, to z wielką chęcią popatrzę na zdjęcia :)

      Usuń
    3. oki! Będę pamiętać ;)

      Usuń
  6. Thank you for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for
    your further post thanks once again.

    my site - ขาย plc Q03UDECPU

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te zdjęcia :) Radek taką ładną różyczkę zniszczył :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż^^
      Przynajmniej jest teraz co wspominać ^^

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)