poniedziałek, 7 lipca 2014

Krynica Morska

Hejka!:) Dopiero co wróciłam z Krynicy Morskiej i marzę już tylko o prysznicu, jednak najpierw postanowiłam do Was napisać.
Ktoś wybiera się w tym roku nad morze? 
Uwielbiam spędzać czas w Krynicy. Może dla niektórych ten tłok jest do zniesienia, ale ja to wielbię!;D Możliwe, że lubię to ponieważ mieszkam w lesie i kiedy chcę mam spokój, a kiedy nie- idę na miasto. Mimo wszystko to całe centrum i miliony ludzi na małym chodniczku jest super klimatyczne i kojarzy mi się z tym miejscem. Kiedy jest tam niewiele ludzi to nie czuję tego klimatu. Nie czuję jeszcze wakacji. DZISIAJ JE POCZUŁAM! Zwłaszcza, że dzisiaj podjęłam pierwsze próby opalania się na plaży :) Co prawda nie kąpałam się jeszcze, bo mój stój jest na razie w przygotowaniach, ale niewątpliwie już niedługo to zrobię!
Tymczasem zapowiadają się jedne z najfajniejszych dwóch tygodni moich wakacji! :D
A jak tam u Was? Jakie plany?
Ściskam i całuję i uciekam :)
Buziaczki :*

15 komentarzy:

  1. Ciepełko, cudowne ciepełko *-* Cały dzień bujałam po Piotrkowie z przyjaciółką ^^ Mamy ambitne plany jazdy do Warszawy w sierpniu :D a w tym lub przyszłym tygodniu być może pojadę do Wrocławia :3
    Ech, zazdroszczę Ci tej Krynicy... Morze! Uwielbiam morze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław, Warszawa- prawdopodobnie zawitam w najbliższych dniach ;)

      Usuń
  2. a ja jutro jade nad morze :) oby była ładna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie- zapowiadają do końca tygodnia :D
      Trzymam kciuki, żeby wyjazd się udał :)

      Usuń
  3. Dopiero wróciłam z pleneru malarskiego i zamiast skoczyć pod prysznic, napisałam nowy post :) Mi się szykuje bardzo duża wyprawa za 2 tygodnie.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz jakie my szalone blogerki! ^^ Blog zawsze ważniejszy niż prysznic ^^

      Usuń
  4. ja w tym roku jadę do Krynicy Zdrój ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie byłam, ale jakoś za specjalnie mnie nie ciągnie ;]

      Usuń
  5. Ja prawdopodobnie jadę w tym roku nad morze, ale dopiero w ostatnich tygodniach sierpnia. Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeeej, jak dziwnie tak późno ;)

      Usuń
  6. też bym pojechała nad morze ale, niestety praca praca praca...
    ahh ....
    wyślij mi trochę dobrej energii z nad morza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca w wakacje najgorsza! Nigdy nie będę pracować w wakacje dopóki mam wakacje chodząc do szkoły :>

      Usuń
  7. Ojej, ja to bardzo dawno nad morzem nie byłam, zawsze basen albo rzeka... Za to w tamtym roku udało mi się (pierwszy raz) wykąpać w oceanie-świetna zabawa :) Strój w przygotowaniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale jednak nie ^^
      Chciałam go trochę przerobić, ale poszłam dzisiaj do takich starych krawcowych, które próbowały mi wmówić, że moje cycki powinny być na szyi i że mój strój jest dla mnie o wiele za mały. Zabić takie tylko i zamknąć ich "zakłady"!!!!!

      Usuń
  8. w takim razie korzystaj jak tylk mozesz! ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń