czwartek, 15 stycznia 2015

chora!

Witajcie!
Od wczoraj leżę w łóżku z anginą i umieram.

9 komentarzy:

  1. w ubiegłym tygodniu miałam anginę. ponad tydzień chorowania... także życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, teraz każdy na tą anginę.... co się dzieje? :p

      Usuń
  2. znam ten ból, u mnie także angina ;/ już ponad póltora tyg. życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. półtora tygodnia?:o Liczyłam na kilka dni. Ja muszę być zdrowa! Ferie mi się zaraz zaczynają! hahaha ^^

      Usuń
  3. nie powiem, że współczuję, bo nie znam tego bólu, nie miałam nigdy anginy.
    + kradnę zdjęcie, piękne jest <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnij, kradnij! Debbie Harry całkowicie mi nie znana, ale wczoraj podczas czytania książki " Zostań, jeśli kochasz" trafiłam na tą fotografię i w 100% się zakochałam <3

      Usuń
    2. Też jej nie znam, ale jak patrzę teraz na jej zdjęcia to wow, niektóre są naprawdę cudne *-*
      Powiedz mi, czy ta książka to taki wyciskacz łez dla nastolatek? Bo moja koleżanka z klasy się zachwyca, ale ja jestem strasznie wyczulona na przesłodzone książki i nie wiem... warto przeczytać?

      Usuń
    3. Jutro będę o tym pisać, więc zapraszam :)

      Usuń