sobota, 7 marca 2015

mmmmmuzyczna siódemka

Hejeczka!
Dzisiejszy dzień będzie trał chwilkę, ponieważ dopiero co wstałam... mam nadzieję, że nie będę chciała iść spać od razu jak zrobi się ciemno. Mam w planach obejrzeć dzisiaj jeszcze film. Już 7 marca, a ja na swoim koncie mam jeden film. Jutro idę do kina na Body/ Ciało - już się nie mogę doczekać! Widzieliście? Jestem przekonana, że to będzie dobre.
Dzisiaj nadszedł czas na muzyczną siódemkę . Co prawda ostatnio wybiłam się z rytmu, ale znalazłam na youtube fantastyczną opcję Historia , gdzie mogę zobaczyć wszystko co słuchałam( nawet włączone na fb). Zapewne wszyscy wiedzą o tej funkcji od zawsze, ale ja dopiero teraz ją odkryłam, więc dajcie mi się nacieszyć ^^. No to zaczynamy:
 1.FISZ EMADE X IZA LACH Ostrze
 2. FLUME & CHET FAKER Drop the game - jestem troszkę uzależniona ;) Później zaczęłam słuchać sameg Cheta... podobno jest on już strasznie oklepany na tablicach facebookowych. Do mnie docierało coś czasami od jednego człowieka, tak więc dopiero teraz poznaję i zachwycam się <3
 3. COMMON, JOHN LEGEND Glory - piosenka pochodzi z jedynego filmu Oskarowego, którego nie widziałam. Muszę nadrobić, ale nie mam na niego na razie ochoty. Przyjdzie z czasem ;) Natomiast piosenka to cuuuuudo! <3 Uwielbiam Legenda od dawna, chyba każdą piosenkę, więc nie było możliwości, że i ta mi się nie spodoba ;)
 4. KHUSHI Magpie 
 5. KAROLINA CZARNECKA FEAT. L.U.C. Demakijaż - uzależniłam się. Uwielbiam tą piosenkę <3 I kocham teledysk... prawie cały.
 6. ELECTRIC GUEST - cała płyta <3
7. PIOTR ROGUCKI Nie wiem czy warto- taką piosenką zostałam dzisiaj zbudzona i zostanie ze mną już chyba na cały dzień. Przepiękna. Poleca :)

No to tyle. Uciekam. Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz