środa, 27 maja 2015

Kuchennie cz.2

Tak jak wspominałam. Przedstawiam Wam kolejne zdjęcia. Tym razem robione już przez tego właściwego fotografa, który będzie z nami już na wieki! Będzie z nami jadł i patrzył na cały proces twórczy! Jest to też osoba, która stworzy nam piękne logo... ale na razie jeszcze go nie ma, więc ciii... do pierwszego przepisu będzie już stworzone! :D
Tym zacnym fotografem jest Wiktoria Zientkiewicz- usłyszycie o niej kiedyś niewątpliwie! Jest to niesamowicie utalentowana osoba, z głową pełną pomysłów! Robi najpiękniejsze plakaty na świecie! Ja jestem w każdym zakochana! Tak więc- zapamiętajcie to nazwisko, a ja dla pewności jeszcze nie raz o nim wspomnę ;)
Ze studiem już kończymy... to zdecydowanie nie nasze klimaty- przenosimy się do kuchni!;D
Buziaki :*
A rewelacyjne fartuszki pochodzą oczywiście ze sklepu nadzwyczajki

1 komentarz:

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)