niedziela, 28 czerwca 2015

lekki koktajl owocowy!

Hejeczka! :)
Na razie moje wakacje są takie jak lubię tj. całkowity brak wolnego czasu na siedzenie w domu! Jeżdżę, zwiedzam, odpoczywam, jem, robię masę rewelacyjnych rzeczy z fantastycznymi ludźmi. Aktualnie zbieram się na koncert HEY w Elblągu. Już chyba ostatnio mówiłam, że zaczynam baaardzo lubić moje miasto? :) Może nawet tu zostanę?!... nie no, nie żartujmy sobie!

Dzisiaj trochę jedzeniowo znów. Z racji wolnego mogę trochę poszaleć . Od zawsze koktajle domowe kojarzyły mi się z dodawaniem mleka, ale ostatnio uznałam, że to całkowicie nie wakacyjny napój. Kilka dni temu z koleżanką zakupiłyśmy kiwi, brzoskwinie i banana oraz wodę i zrobiłyśmy naprawdę przepyszne lekkie koktajle. Trochę kwaśne, ale w niczym to nie przeszkadzało! ;)

Proporcje na cztery duże szklanki
4 kiwi
2 brzoskwinie
1 banan
ok. 3 szklanek wody ( według uznania)
Owoce kroimy. Blendujemy i dodajemy wodę. Ilość według preferencji gęstości Waszych ulubionych koktajli! :D

No i tyle. Uciekam, bo już na mnie czekają! 
Buziaki! :*

4 komentarze:

  1. mniam. :) ja to uwielbiam też ze śmietaną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze śmietaną!?:O Pierwsze słyszę ^^

      Usuń
  2. ja wczoraj robiła koktajl z truskawek <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)