środa, 10 czerwca 2015

Miss Polski - Fitness

Hejka! :)
W piątek wybrałam się do empiku po moją wielką przesyłkę z dziesięcioma nowymi płytami. Wróciłam do domu- na pierwszy rzut poszła jedyna płyta, którą znałam w całości, resztę ułożyłam w kolejności i słuchałam jedną po drugiej. Zespół Miss Polski interesował mnie bardzo. Przed zakupem na Spotify przesłuchałam jedną piosenkę i postanowiłam zostawić sobie niespodziankę na później. Byłam pewna, że się nie zawiodę, bo usłyszałam coś bardzo dobrego w tym jednym- już nawet nie pamiętam którym- kawałku. Nie zawiodłam się. Już po pierwszym przesłuchaniu jestem jak najbardziej na tak! Świetne kawałki, z rewelacyjnymi tekstami... chociaż trochę monotonnie, ale to może jedynie na pierwszy raz! ;) Niewątpliwie jestem chłopakami zaczarowana i każde kolejne odsłuchanie będę traktować z jeszcze większym zaciekawieniem. 
Dzisiejszy mój krok w stronę lepszego poznania, to polajkowanie fp na facebooku! ^^

Jeszcze co do strony graficznej- moim zdaniem okładka idealna! Świetnie wpasowuje się w klimat płyty i taki piękny, melodyjnie spokojny głos wokalisty! Jestem jak najbardziej na tak! Polecam Wam serdecznie! Nie wiem jak z teledyskami, ale na youtube piosenki na pewno są. A na Spotify oczywiście cała płyta! :)


Nie uważacie, że ta okładka jest świetna?! :D
Buziaki! :*

1 komentarz:

  1. Okładka genialna! Aczkolwiek ja mam tyle zespołów do przesłuchania, że nie chcę dokładać sobie kolejnego XD

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)