czwartek, 25 czerwca 2015

muzyczna siódemka

Hejka! :)
Dzisiaj muzycznie, trochę lipnie... no ale siódemka się długo zbierała, w końcu się uzbierała - więc piszę! :D No to zaczynamy! Z miłą chęcią posłucham również co wy odkryliście w ostatnim czasie, jestem bardzo ciekawa- piszcie w komentarzach! :)
1. MĘSKIE GRANIE 2015r. na premierę czekałam bardzo. Niestety byłam w Rzymie, więc wysłuchałam jej kilka dni po... i muszę Wam powiedzieć, że to jest świetne! Każda piosenka Męskiego Grania jest rewelacyjna. W tamtym roku zrobili coś tam mocnego ( Elektryczny ), że pewnie ciężko będzie kiedykolwiek to pokonać, ale w tym roku jest dobrze! Nie ma lipy. Lipa jest jedynie dlatego, że w tym roku, kiedy bardzo chciałam pojechać na ten koncert do Gdańska- nagle go nie ma! Co za niesprawiedliwość!
2. Kodaline... to taki zespół, którego jakoś tak nie chcę, a co jakiś czas słucham. Wszyscy chyba mają na niego teraz szał, co?! ;) Ostatnio usłyszałam piosenkę Talk. Bardzo ładna! Polecam również remix- KLIK 

3. Mateusz Krautwurst Gdzieś pomiędzy - mam jakąś dziwną słabość do tego człowieka. Słuchałam tej płyty tylko raz, ale znalazła się na mojej liście, a ja już później z niej nic nie usuwam.... więc jest! Ciekawscy niech słuchają! :D
4. LESKI - przepiękne moje odkrycie ostatniego czasu! Wspaniały głos, wspaniałe teksty, rewelacyjna muzyka i wszystko składa się na płytę idealną! .... no a poza tym ten koczek! Ah! ♥ Polecam naprawdę bardzo! BAAAAAAARDZO!
5. Mister D z piosenką KINGA - cóż to za rewelacja! :D Polecam
6. MĘSKIE GRANIE Wszyscy muzycy to wojownicy tak długo widziałam ten obrazek przy proponowanych piosenkach na youtube i nigdy mnie nie zaciekawiła! Aż nagle posłuchałam jej przypadkiem na spotify! REWELACJA!!!! ♥
I siódemka, to już standardowy niewypał! Jak można!? NAUCZ MNIE to najgorsza piosenka, która słyszałam i która mi weszła w głowę ostatnimi czasy! Stacje radiowe- proszę, przestańcie mi to robić! Poza tym... co to w ogóle za makijaż, co to za fryzura. Sto procent nie! NIE NIE NIE! KONIEC.

To tyle. buziaki! :D
A JA MAM WAKACJE! ^^

7 komentarzy:

  1. Wszyscy mają szał na Kodaline...? Pierwsze słyszę o tym zespole, hahaha. Zresztą nie znam żadnego zespołu z tych, które wymieniłaś - mamy chyba zupełnie różny gust muzyczny ^^

    Ja raczej nic nie odkryłam, bo od kilku dni nie mogę przestać słuchać najnowszej płyty Florence + The Machine - HBHBHB (nie chce mi się pisać pełnej nazwy xd). Polecam z niej szczególnie Which Witch, Long & Lost i Queen of Peace - to taka moja święta trójca, jeśli chodzi o tę płytę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo! Ja właśnie czekam na odpowiedni moment aż ją puszczę! Kusi mnie kusi... ale czuję, że to jeszcze nie czas! ;)

      Usuń
  2. Ostatnia moja ulubiona! :)

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, nie kojarzę nic, oprócz ostatniego punktu i zgadzam się z Tobą, oszaleć można, mam wrażenie, że na wszystkich stacjach puszczają tylko to...

    http://zatrzymujac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście radia za bardzo nie słucham- jeżeli już, to staram się Trójeczkę... ale na mieście oszaleć można! :D

      Usuń
  4. A ja mimo, że radia słucham za każdym razem jak jestem w podróży (czyli ostatnio dość często) to jeszcze się na tą ostatnią nie natknęłam:D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)