sobota, 25 lipca 2015

Biennale Form Przestrzennych

Hejka! :)

Ten rok, to zdecydowanie czas pod znakiem form przestrzennych. Nie każdy z Was pewnie wie, ale Elbląg słynie z nich w całej Polsce, a my jako mieszkańcy mamy niesamowite szczęście obcować ze sztuką miejską na co dzień... mało który mieszkaniec niestety to docenia, ale na szczęście są perełki, które doceniają, chwalą i inspirują się... a na dodatek bronią przy każdej możliwej krytyce! ^^ Do takich osób niewątpliwie należę ja. Od kilku lat jestem zauroczona formami, jako elementem współgrającym z modelką na moich fotografiach- o czym już kilka razy mogliście się przekonać- a od września, z racji wielu tematów związanych z formami w szkole- jestem nimi zainspirowana również do tworzenia wielu prac. No i oczywiście spowodowały, że wygrałam rower, o który teraz każdy pyta! ^^

Tak więc byłam niesamowicie szczęśliwa, że moje plany z wyjazdem do Wrocławia przesunęły się w czasie ponieważ mogłam odwiedzić Galerię El podczas uroczystego jubileuszu 50-cio lecia Biennale Form Przestrzennych. Poczuć można było tą podniosłą atmosferę. Formy w mieście skradły moje serce, ciężej było z tym co Galeria zaoferowała w murach, chyba oczekiwałam czegoś zupełnie innego- ale warto przyjść i zobaczyć. Wiele różnych technik artystycznych, co zawsze jest ciekawe! Fotografie, reportaże, filmy, makiety itp. 

Wystawa czynna będzie do 31 sierpnia, tak więc czasu mnóstwo. Elbląg- wizyta obowiązkowa! ;)


Kto był? Kto się wybiera? :)

3 komentarze:

  1. Przez Ciebie mam ochotę chodzić na miliony wystaw i zapoznawać się ze sztuką, a jednocześnie wiem, że nienawidzę galerii sztuki i muzeów, chyba tylko w jednym mi się podobało. Dziwne, nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie! :D Ja za muzeami też nie przepadam, tzn. jak jeżdżę do innych miast, to zawsze wchodzę jedynie do galerii sztuki- tam jest magicznie. Nadal zachęcam do przyjechania do mnie na kilka dni, łóżek mam dużo- możemy trochę pozwiedzać! ^^

      Usuń
    2. Ja tak rzadko jestem w galeriach... jakoś nigdy specjalnie mnie do nich nie ciągnęło, zawsze wolę sama coś zrobić niż oglądać prace innych...

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)