środa, 15 lipca 2015

Lemoniada arbuzowa


Hejka! :)
Dzisiaj post będzie przepyszny dla tych wszystkich, którzy w równie dużym stopniu jak ja uwielbiają arbuzy. Już od pewnego czasu czaiłam się na zrobienie jakiegoś pysznego arbuzowego koktajlu, ale jakoś nigdy mi nie było po drodze. W Toruniu na obiedzie w menu miałam opcję spróbowania lemoniady arbuzowej, ale mimo wszystko zdecydowałam się na tradycyjną ( swoją drogą najlepsza lemoniada jaką kiedykolwiek piłam! ), a pomysł na cytrynowo- arbuzowy napój zapisałam sobie w głowie. Wróciłam do domu, przeszperałam internet, kupiłam arbuza I JEST! :D 
Zachęcam serdecznie, bo jest naprawdę przepyszna. Przepisem zainspirowałam się z filozofii smaku. tyle, że ja dodałam o wiele więcej wody, ponieważ po wypiciu połowy szklanki lemoniady zrobionej zgodnie ze wskazówkami czułam, że umieram z przesłodzenia i nasycenia smaku^^ Po przepis zapraszam TUTAJ 


Buziaki! :*

1 komentarz:

  1. Wygląda przepysznie. Przepis też nie jest wcale taki trudny. Ta meliska też pewnie ma jakieś swoje odprężające zastosowanie na upalny dzień, kiedy wszystko nas denerwuje - a najbardziej my sami, bo cali się lepimy ; )

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)