niedziela, 12 lipca 2015

niedzielnie

Witajcie! :D
Dzisiaj z racji niedzieli mam dla Was inspirację w postaci jednego fantastycznego artysty, z którym miałam przyjemność zapoznania się podczas odwiedzenia Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu przy okazji mojego ostatniego wyjazdu tam. Mowa tutaj o Jonasie Gasiunasie. 

Nie byłabym sobą gdybym nie weszła do Galerii Sztuki, kiedy mam chwilę wolnego, a tym bardziej kiedy jest czwartek i wszystkie wystawy są darmowe. Nie nastawiałam się więc na nic... a dostałam niesamowitą porcję inspiracji! Ogromne płótna łączące różne techniki. Świetne, kontrowersyjne kadry. Wszystko złączyło się na to, że po powrocie do domu od razu odnalazłam artystę w internecie i przejrzałam inne jego prace! :) 

Kiedy już będę miała ogromny dom z basenem i moje ściany będą mogły unieść tak wielkie płótna, to niewątpliwie byłabym niesamowicie szczęśliwa mogąc posiadać jedną z tych prac. 
Zapraszam serdecznie do zapoznania się z wystawami znajdującymi się w CSW w Toruniu, bo warto :)


Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz