czwartek, 20 sierpnia 2015

muzyczna siódemka

Hejka! :) Muzycznie u mnie aktualnie znakomicie. Mnóstwo czasu na szperanie po Spotify, czy Youtube sprawia, że poznaję naprawdę wiele nowych wspaniałych wykonawców, czy piosenek! Tak więc muzyczna siódemka nie pomieści wszystkiego na raz i jutro również takowy post prawdopodobnie się pojawi :) No to lecimy:


1. Natalia Ptakova Nie przypadek


2. Rhye The Fall



3. Disclosure


4. Nick Cave O'children 



5. Marika feat. XXANAXX Tabletki


6. Sarsa Indiana



7. Take That Kidz

4 komentarze:

  1. Masz moze piosenki ktore lubisz dodane do ulubionych na yt czy utworzone jakies playlisty na spotfy, soundcloud czy cos? Chetnie przejrzalabym wszystkie ;)

    W poniedzialek wrocilam z Zakopanego gdzie wystepowal chlopak pod pseudonimem szymonmówi . nie spiewal idealnie ale potrafil rozbawic do lez, zaczelam go szukac na yt i natrafilam ze gral kiedys w zespole. Teraz slucham do porzygu "popielniczki", "nie potrzeba nam" oraz po roku od teledysku wpadlam na Ize Lach ze Snoop Lionem... a i jeszcze Flemings-Im fine i Matt Simons- Catch & release. Polecam!!
    Uff dlugi komentarz, mam nadzieje ze nie masz mi tego za zle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhy... no mam jakieś płyty dodane na spotify... a na yt mam coś dodane, ale mało:<
      Posłucham tego co mi podałaś! :D A długie komentarze lubię, więc jestem szczęśliwa ^^

      Usuń
  2. nie znałam ani jednej :)

    Pozdrawiam i udanego dnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się zapoznać :)
      Pozdrawiam również :*

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)