środa, 16 września 2015

muzyczna siódemka... lekko powiększona

Hejka! :) Tak sobie myślałam, że ostatnio poznaję tak dużo muzyki, że moje muzyczne siódemki powinny pojawiać się codziennie. Przez wspaniałe Spotify mam tak dużo płyt do przesłuchania w swoim folderze, że chyba nigdy mi nie starczy czasu. Tym bardziej, że kiedy coś wpadnie mi w ucho słucham tego na okrągło. No cóż- siódemki nie dało się stworzyć, dlatego wyjątkowo jest zestaw powiększony. Dzisiaj surowa lista:

1. Beneficjenci splendoru Bóg, honor, mam talent - czasami wystarczy, że na okładce pojawi się różowy prostokąt Trójki i ja już ufam. Nie zawsze co prawda, ale tym razem postanowiłam to zrobić i się nie zawiodłam! Wspaniała. Mocne teksty, ale przemawiają do mnie. Bardzo :)

2. Cuba de zoo Rozkaz - poznałam dlatego, że w Mjazzdze był niedawno grany koncert, tak z ciekawości chciałam zobaczyć co i jak. Na wydarzenie się nie wybrałam, może trochę żałuję, ale przecież nic straconego, pewnie jeszcze kilka okazji będzie. Płyta naprawdę rewelacyjna!

3. Iza Painkiller- tak długo czekałam na tę płytę na Spotify, bo określona liczba cd wyprzedała się w zawrotnym tempie. Na szczęście została opublikowana i słucham i kocham... chyba trochę się uzależniłam! 

4. The prodigy The day is my enemy - dostali od Łukasza tak zacną reklamę, że nie mogło się obyć bez wzbudzenia mojej ciekawości. Szczerze mówiąc, gdybym również była na ich koncercie, to zachwalałabym chyba jeszcze mocniej, o ile tak w ogóle się da. Wspaniałe! + okładka z lisem jest mistrzowska! Ja aktualnie siedzę w temacie okładek trochę bardziej niż zwykle, bo na grafikach tworzymy swoje projekty winyli... tak więc przez to dzisiaj również inna forma siódemki.

5.Natalia Nykiel Ekrany- wspaniała piosenka! Pierwszy odsłuch był dużym rozczarowaniem, ale aktualnie nie mogę przestać jej słuchać! Uzależnienie! :D

6. Nneke My love, my love - cała artysta jest fenomenalna ( zrobiłam jej super okładkę do winylu. Mogę oddać ^^ ) ale ta piosenka przekonała mnie mimo wszystko najbardziej. I polecam teledysk! Taki szczery, przepiękny.

7. Karolina Czarnecka Za siedmioma blokami - próbowałam przejść przez EPkę Karoliny, ale nie dałam rady, zupełnie nie moje klimaty. Natomiast ta piosenka jest świetna! Ogólnie polecam wykonania dla radia czwórka, są świetne!

8.  Tymin&Peus feat. Justyna Święs Potrzebujemy snu - jak już mówiłam dziewczyna naprawdę wspaniale się rozwija i ta piosenka jest tego świetnym przykładem. Polecam serdecznie... i niech Was nie zrażą rapy! Czasami można... dla sztuki i piękna! :D

9. Rysy feat. Justyna Święs Przyjmij brak - kolejny przykład! Wspaniała!!! Polecam serdecznie. Mam nadzieję, że kiedyś pojawi się teledysk, bo to może być coś przepięknego :)

10. Łukasz Lach Harder - baaaaardzo przyjemna, polecam serdecznie :)

11. Bovska Kaktus - polska piosenka, taka jakie lubię dostawać od nowych wykonawców. Z wykonaniem na żywo w pięknym miejscu, z dobrą muzyką i głosem. Jestem zdecydowanie na tak i tym akcentem, magiczną jedenastką kończę dzisiejszą muzyczną siódemkę.

A Wy czego ostatnio słuchacie? :) Podzielcie się!
Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)