wtorek, 13 października 2015

Świętujemy!


Pewnie już wszyscy wiedzą, że mam remont kuchni, tylko myślicie zapewne, że jest już zakończony... no cóż- nadal nie. Ciągnie się to jak flaki z olejem. Najpierw koniec miał być w poprzednią środę, później w piątek... no i dzisiaj. W domu już zaplanowałyśmy świętowanie z wykwintną kolacją w roli głównej upichconej w nowym piekarniku, jednak fachowiec od blatów postanowił, że pokrzyżuje nam plany i w naszej niedorobionej kuchni zawita dopiero jutro... także wszystko przesunie się o kolejny tydzień. Nie ma co narzekać- ważne, że w końcu będę miała wszystkie wspaniale sprawne sprzęty u siebie i będę mogła trochę bardziej czarować- a jak wiadomo zbliżają się święta i tradycyjnie spędzanie każdej soboty listopada przy robieniu pierniczków. Im jestem starsza tym mniej potrzebuję do tego pomocy mamy, ale wiążę się to też z tym, że z roku na rok jest coraz więcej chętnych na nie^^ Mimo wszystko sprawia mi to tyle radości, że już się nie mogę doczekać! :D

No i co? Przygotowane na świętowanie z butelką przepysznego cydru ( chyba jedynego alkoholu, który w pełni akceptuje, chociaż Dobrońskiego wcześniej nie próbowałam... może nie jestem jakimś ekspertem od cydrów, ale jest naprawdę przepyszny! :) ) postanowiłyśmy się nie poddawać. Z braku jakichkolwiek sztućców, czy talerzy przygotowałyśmy sobie kanapki i bez krzeseł siedziałyśmy na zimnych kafelkach. Muszę Wam powiedzieć, że lubię takie momenty! :D Z moją mamą już chyba przywykłyśmy do remontów i czasami umiemy czerpać z tego radość. Pamiętam jak kiedyś przy remoncie dużego pokoju siedziałyśmy na podłodze przy telewizji i jadłyśmy zupkę chińską i było nam wtedy naprawdę świetnie! ... takie jakieś to życie studenckie mamy na okrągło ^^

A wracając do cydru, to mam dla Was małą informację o konkursie. Do wygrania rewelacyjne nagrody! KLIK  Zachęcam! :) Ja już wzięłam udział, fajnie jest czasami coś wygrać ;)

Teraz czekamy już na prawdziwy koniec... a wtedy niewątpliwie pyszną kolację z cydrem zrobimy znowu! :D Czekajcie, ponieważ pojawi się na dniach, mam nadzieję ^^ Trzymajcie kciuki! :)


Buziaki! :*

3 komentarze:

  1. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dni kiedy można właśnie tak usiąść i posiedzieć bez zamartwiania się innymi sprawami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cydr jest pyszny, też lubię go pić od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)