czwartek, 3 grudnia 2015

Ania Gdynia

Hejka! :)
Za oknem już o czternastej robi się ciemno, a mi w tym roku to tak bardzo nie przeszkadza. Jestem taka szczęśliwa w każdej minucie każdego dnia, że ciężko mi jakkolwiek zepsuć humor. Jest zimno, wietrznie, cały czas pada... ale i tak jest wspaniale! :) Jeżeli jednak ktoś z Was ma wielką chandrę jesienną, to zapraszam do obejrzenia kilku słonecznych zdjęć. Robione były ponad miesiąc temu, ale ja nadal je uwielbiam... jak wiecie uwielbiam robić zdjęcia Ani- i chyba z każdą kolejną sesją jest coraz lepiej, jak myślicie? :) Poza tym klif w Gdyni to jedno z moich ulubionych miejsc w pobliżu. Co prawda bardzo rzadko tam jeżdżę, ale chyba właśnie dzięki temu jeszcze lepiej odczuwam, kiedy w końcu tam jestem :D Jednak nie ważne jak rzadko- na piękną złotą jesień muszę odwiedzić je zawsze! To najwspanialsze miejsce na ziemi- chyba tylko tam odczuwam tak wyraźnie te wszystkie barwy i kolory ♥


Buziaki! :*

3 komentarze:

  1. Zdjęcia super choć modelka powinna bardziej odważnie pokazywać buzię a nie zasłaniać się niepotrzebnie włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co... to była raczej moja wizja z tymi włosami ;) Jakbym robiła jakiejś dziewczynie zdjęcia i ona by się przed obiektywem zasłaniała rękami... to szybko bym zakończyła te zdjęcia.
      Może znając Anię też wiem, że takie zdjęcia lepiej oddają jej charakter.. ? ;)

      Usuń
  2. ostatnie zdjecie cudowne :)
    a tobie zazdroszczę bo ja na nic siły nie mam :D

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)