poniedziałek, 7 grudnia 2015

Nic bardziej mylnego

Hejka! :)

Przed napisanie tego posta postanowiłam wejść na youtuba i w końcu obejrzeć co nie co z kanału Polimatów. Nie wiem czy jesteście sobie to w stanie wyobrazić, ale jako wierna fanka vlogów wiele razy słyszałam o niejakim Radku Kotarskim, ale nie wiele mnie to interesowało, więc nie obejrzałam ani jednego filmiku z jego udziałem. Nagle przyszła propozycja przeczytania jego książki... no cóż- nie byłabym sobą gdybym nie postanowiła jednak się przemóc i zobaczyć, czy rzeczywiście jest tak dobry jak to wszyscy o nim mówią. Jest dobry! Jednak po przeżyciu z nim wszystkich poranków w ciągu dwóch miesięcy stwierdzam, że całkowicie inaczej sobie go wyobrażałam. No i na żywo wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciu- zgodzicie się ze mną? ^^ I jaki głos! I jak śmiesznie mówi. No jestem zszokowana :D Ale to nie jest miejsce aby charakteryzować samego Radka :p

Zacznę od końca, czyli od okładki. IDEALNA! Rewelacyjny font i rozmieszczenie liter, idealny kadr, idealnie dobrane kolory... wszystko zgrało się w naprawdę rewelacyjną oprawę graficzną i aż miło mieć taką książkę na półce.

Radek przez całą książkę wyprowadzał mnie z życiowych błędów. Tak naprawdę chyba wcale nie jemy tych pająków w nocy, a Napoleon wcale nie był aż tak niski. I jak żyć z tą całkiem inną świadomością?! :D Fakty zawarte są w krótkich rozdziałach. Napisane prostym, trafiającym językiem. Czułam się taka pełna nowej wiedzy kiedy wysiadałam do szkoły po półgodzinie czytania tej książki rano.

Zbliżają się święta. Myślę, że jest to jeden z tych prezentów, które są dobrym wyborem ;)


Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz