środa, 20 kwietnia 2016

co z tym Elblągiem?


Hejka! :)
Mam dla Was dzisiaj aż dziesięć rewelacyjnych wydarzeń, które w najbliższym czasie dzieją się w Elblągu. Także- Elblążanie- interesujcie się, bo warto. Najbliższe wydarzenie już jutro, kolejne w piątek, sobotę, niedzielę i tak dalej. Jeżeli ktokolwiek powie mi jeszcze, że w Elblągu nic się nie dzieje, to dostanie ode mnie w nos. Nie mówmy tutaj o organizacji i ludziach, ale to miasto się stara, robi mnóstwo dobrego. Gdyby tylko zmienić nastawienie ludzi byłoby pięknie. Sama się łapię na tym, że niestety, ale często po spędzeniu w szkole dziesięciu godzin mam ochotę jedynie leżeć w łóżku i nie wychodzić już nigdzie. Poza tym pojawiają się oczywiście jeszcze obowiązki szkolne na następny dzień, jednak sądzę, że gdyby człowiek nigdy nie odczuwał zmęczenia wszystko można by było ze sobą pogodzić. Ja ostatnio mocno się rozleniwiłam, muszę Wam to przyznać. Cały czas coś robię, ale jest to jakieś takie domowe i niespektakularne, więc nie odbija się w moim sercu jakimś wielkim echem zrobienia czegoś pożytecznego. Aktualnie jednak będę miała prawdopodobnie zajęty każdy weekend (i nie tylko) i to jest bardzo fajne. Trzeba się ogarnąć! Jakiś czas temu jeden z ludzi (nie wiem jak go nazwać hahah) powiedział mi rzecz bardzo mądrą (czasami mu się zdarzało!). Niektórzy są po to, aby tworzyć miejsce, tworzyć wydarzenia, spotkania- jednak przeciętny człowiek jest stworzony, aby wypełniać te miejsca, wydarzenia i spotkania samym sobą. Kiedy w takim miejscu pojawi się wiele osób chcących aktywnie wypełnić przestrzeń, to spędzony czas nigdy nie będzie złą aktywnością. Wkurzam się czasami, że tak mało osób wychodzi, że kiedy jest jakieś niesamowite zdarzenie pojawia się tak zaledwie paręnaście osób, ale co z tego?:) Ważne, że ja się zmotywowałam, przyszłam, zobaczyłam, spożytkowałam. Fajnie by było, gdybyście Wy też to robili. Teoretycznie ten post jest skierowany do ludzi z mojego miasta, ale tak naprawdę to tylko popchnięcie Was wszystkich palcem do tego, żeby sprawdzić w internecie co dzieje się w Waszych miastach, co możecie zrobić i gdzie wypełnić miejsce swoją osobą. Nie martwcie się, dzisiejszy post jest elbląski, ale za jakiś czas pojawi się również ogólnopolski- pełen sztuki jak zawsze. Zawsze? Bardzo dawno już nie było wydarzeń marzeń. Tak, na górze kawałek mojego pokoju, bo dalej go kocham i wszystko co się w nim znajduje :D 

 1. Wernisaż Kieniksman/ Sadowa/ Kozłowski 21.04.2016 r. godz. 15.30 Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym. Pamiętacie jak pisałam Wam, że ludzie z mojej paczki dostali się na przegląd i są tak utalentowani, że aż miło patrzeć na to jak się rozwijają. Na ogólnopolski przegląd dostała się tylko Wiktoria, ale z racji tego, że cała trójka jest genialna zajęli najwyższy wynik w historii naszej szkoły. Z racji tego, że w nowym budynku mamy przestrzeń wystawienniczą: robią wystawę. Rysunku, malarstwa i chyba rzeźby. Będą naprawdę ciekawe i bardzo różnorodne prace, więc z miłą chęcią mogę Was zaprosić na jutro. Nie bójcie się, to że odbywa się to w naszej szkole, to nie zmienia faktu, że każdy może przyjść! Dojazd jest super prosty- szesnastka podjeżdża pod samą szkołę, przystanek Gronowo szkoła. Poznacie. Poza tym będą ciastka! :D


2. Drzwi otwarte Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym godzina 10-14 23.04.2016 r. Jak już wiele razy wspominałam- gdybym ja kiedyś nie wybrała się na drzwi otwarte tej szkoły, to nigdy bym się w niej nie zakochała, nigdy bym do niej nie poszła i nigdy nie przeżyłabym takich wspaniałych chwil! ♥ Jedźcie, zobaczcie. Będą warsztaty, uczniowie będą oprowadzać po salach i mówić o poszczególnych przedmiotach. Będzie fajnie, serio :) Warto przyjechać i zobaczyć, czy to miejsce dla Was. Jak już jesteście starzy i nie macie możliwości dopiero zapisywać się do liceum, to i tak przyjdźcie i zobaczcie, ja bym przyszła ^^ Jej, z miłą chęcią wróciłabym do tego dnia, kiedy wraz z Magdą w kapelusikach, sukieneczce w kwiatki, lokach i lenonkach pojechałyśmy do naszej przyszłej szkoły. Czułyśmy taki inny świat, kiedy już z niej wyszłyśmy. Zupełnie inaczej teraz ją widzę, chociaż równie wspaniale. Serio, korzystajcie kiedy możecie! W okolicy lepszej szkoły nie znajdziecie, ba! moim zdaniem to najlepsza szkoła w całej Polsce. Mała, przyjemna, kochaniutka taka mmmm ^^ Aż mi się wzięło na wspomnienia, znajdę Wam to zdjęcie sprzed 3 lat, jedno się już tutaj kiedyś pojawiło :) KLIK- jej, racja. Pamiętam jak nauczyciele się nami zachwycali, mówili, że to na pewno artystyczne dusze i bardzo na nas czekają hahahha. Super :D


3. Ostatnie już wydarzenie w najbliższej przyszłości organizowane przez Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym, to dyplomy klas czwartych. Ja widziałam jedynie zdjęcia w aparacie prac, jednak wydają mi się na bardzo wysokim poziomie. Są takie gustowne, kolorowe i bardzo ciekawe. Serdecznie Was zapraszam. Wystawa odbędzie się 28 kwietnia, godziny jeszcze nie znam- ale przypomnę Wam o tym w którejś z najbliższych notek :)


4. Mniej- więcej - 28.04.2016 r. Galeria El. Wystawa Tycjana Knuta. Artysta współczesny, którego w sumie wcześniej nie znałam, jednak widząc jego prace w google grafika jestem pewna, że albo będzie to bardzo dobre, albo bardzo złe. Z miłą chęcią się przekonam, czy trafi w moje serce :) Jednak do tego czasu jeżeli chcielibyście wybrać się na dobrą wystawę, to w Galerii El przez kilka dni można jeszcze oglądać  (wystawa czynna do 22.04) Procesja Narcyzów. Ja mam zamiar wybrać się jeszcze raz, prawdopodobnie jutro, ponieważ podczas wernisażu, przy takiej ilości ludzi było bardzo ciężko poczuć to wszystko, co chciał przekazać artysta. 



5. DISCO MJAŻŻDŻO- 22.04.2016 r. godzina 21.00 w elbląskiej Majzzdze. Dzisiaj właśnie pomalowałam paznokcie na złoto, kupiłam tak wielkie kolczyki koła jak moja głowa i już nie mogę się doczekać. Będzie zarąbiście. Polecam Wam wszystkim. Będzie genialna muzyka, zabawa i towarzystwo. Jak można lepiej spędzić początek weekendu?! Tylko z Mjazzgą i Disco! ♥


6. Grafatak- 14.05.2016 r. godzina 20.15 w Mjazzdze. Po raz kolejny oglądać będziemy mogli zmagania utalentowanych ludzi, którzy przez kilka godzin będą musieli odpowiedzieć na wybrany temat w sposób graficzny, malarski, rysunkowy [...]. Pośród uczestników będzie moja Magda i mój nauczyciel od grafik artystycznych. Wszyscy w szkole mówimy o tym na okrągło. Będzie się działo! Zapraszam wszystkich :D


7. Koncert Lubomskiego- 24.05.2016 r. godzina 20.15 w Mjazzdze. Ciężko mi kiedy ludzie nie mają czasu na sztukę, tym bardziej kiedy jest bardzo dobra. No ale cóż... nie wiem jak wyglądać będzie moje wyjście na to wydarzenie, bo chociaż do kina chodzę już sama bez żadnych problemów, to nie wyobrażam sobie samotnego wyjścia na koncert NIGDY! Także- jeżeli chcesz ze mną iść, to chodź! :D Bardzo polecam, bo to naprawdę fantastyczny muzyk.


8. Elbląg za pół ceny- 23/24.04.2016 r. z tego co widziałam wiele bardzo fajnych restauracji, Galeria El, salony kosmetyczne, hotele [...] biorą w tym udział, więc niewątpliwie warto. Lubię te akcje w Elblągu. Tym bardziej, że w tym roku całe moje miasto zostało przyozdobione bardzo fajnymi plakatami w dobrej stylistyce. Niby takie proste, a oko cieszy :D


9. Premiera Letnie przesilenie 22.04.2016 r. godzina 18.30 w Światowid. Czekam na ten film naprawdę długo. Fajnie ogląda się znajomych na dużym ekranie, tym bardziej kiedy grają nagradzane (czyli bardzo dobre) role :) Niestety ja na film wybrać się będę mogła dopiero w poniedziałek, ale ostatniego dnia miesiąca niewątpliwie Wam o nim napiszę kilka słów, już się nie mogę doczekać. Szturmujcie kino! :D


 10. TyDZIEŃ wychodnego dla mam- 20/26.05.2016 r. w Światowidzie. Cały program jest dostępny na stronie Światowidu lub na facebooku. Naprawdę bardzo fajne propozycje filmowe, w idealnej cenie. Także matki, wybierajcie się i korzystajcie z chwili wolnego. Ja, chociaż matką nie jestem (jeszcze!^^), to z akcji skorzystam jako zwykły mieszkaniec Elbląga, ponieważ filmy naprawdę bardzo mnie zachęcają ♥ Np. Wszystko gra- najnowszy polski film. Czekam bardzo! :D

No to tyle. Mam nadzieję, że Was skusiłam ;)
Buziaki! :*

2 komentarze:

  1. Czesto wspominasz o Mjazzdze i mam taka ochote sie tam wybrac! moze kiedys odwiedze elblag i tam zawitam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Mam chyba jakiś dar przekonywania do tego miejsca na swoim blogu ;) Jeden czytelnik przyjechał aż spod Wrocławia i czekał tylko na to, aby zobaczyć to miejsce. Było chyba warto ^^ Zapraszam Ciebie również ;)

      Usuń