niedziela, 17 kwietnia 2016

youtuberzy według fioletowego-serca

No hejka! :)
Dzisiaj mam dla Was listę vlogów, które nałogowo oglądam, ponieważ jak pewnie wiecie jestem od tego uzależniona. Nie uważam tego za coś godnego polecenia, ale czasami można dowiedzieć się naprawdę sporo ciekawych rzeczy, więc jakoś próbuję siebie usprawiedliwiać za ilość zmarnowanego czasu na youtube. Podziwiam ich za systematyczność, której mi bardzo często brakuje... poza tym podziwiam ich za odwagę. Kręcenie filmów i wrzucanie swojego wizerunku w sieć w takiej formie jest chyba tylko dla odważnych. Okey, na mojego bloga wchodzi naprawdę masa ludzi, ale ja jeszcze mogę zakryć się klawiaturą. Tekst pisany to zupełnie coś innego niż wypowiedziane, arejestrowane słowa. Montaż tego wszystkiego i ta świadomość, jak nośny jest teraz każdy vloger- no cóż, moim zdaniem jest to bardzo stresujące i w pewnym momencie już bardzo zobowiązujące. Czuję czasami duży niesmak, kiedy moi najczęściej oglądani vlogerzy dodają tak bardzo swoją prywatność. Wam się wydaje, że ja tutaj na blogu piszę o wszystkim co się w moim życiu dzieje, ale tak nie jest zupełnie! Fioletowe-serce to około 20% mojego życia i myśli. Wiem, że oni również nie wstawiają 100%, bo nie byłoby to możliwe.... ale czasami czuję, że proces tworzenia filmiku musiał być okropny. Wiecie, idziecie sobie na romantyczną kolację ze swoim chłopakiem i komentujecie wszystkie Wasze zamówienia. Mnie irytuje nawet jedno instagramowe zdjęcie, więc nie wiem jakbym się zachowywała przy vlogerze :D

Przejrzałam całą listę swoich substrybcji (i nie tylko) i wyszła mi naprawdę spora lista. Musicie jednak wiedzieć, że wstawiam tu wszystkie vlogi, które oglądam. Za niektóre (większość) się wstydzę i wkurzam jak oglądam. Moglibyście spytać: po co więc to robisz? Nie umiem Wam odpowiedzieć na to pytanie. To wychodzi jakoś zupełnie niespodziewanie. Mnóstwo tu vlogów kosmetycznych, kiedy ja praktycznie nigdy się nie maluję. To chore :D Także przy każdy vlogu będę pisała, czy to jest coś bardzo fajnego, czy oglądam jedynie z dziwnych niezrozumiałych dla mnie powodów ^^ To do dzieła, coś czuję, że trochę mi to zajmie ^^


1. Lisie piekło- jej, bardzo lubię, serio. Dziewczyna jest taka przesympatyczna i ma tak piękny głos, że mogłabym przy nim zasypiać. Vlog typowo skierowany na żart i zabawę, jednak zrobione jest to z dobrym smakiem. Oglądam naprawdę sporadycznie, ale lubię. Daję TAK na subskrybowanie :D


2. Serafin- to jeden z tych vlogów, które uwielbiam! Człowiek jest tak przezabawny, że bardzo często płaczę ze śmiechu oglądając jego filmiki. Nie zawsze niestety są wypałami, ale za te kilka wybitnych perełek jestem w stanie mu wszystko wybaczyć :D Poza tym to kolejny fantastyczny głos idealny do poduszki ^^


3. Wielmożny Igor- typ irytuje mnie w prawie każdym wypowiedzianym zdaniu, ale cenię go tak bardzo za to, że na youtube stara się stworzyć coś wartościowego! Uwielbiam patrzeć na jego scenerie w Fajnym programie, uwielbiam oglądać jego przemyślane kadry i całkiem fajne filmy... i cieszę się, że istnieją ludzie, którzy tworzą coś z sercem! Oglądam praktycznie każdy odcinek, bo za każdym razem daje niesamowicie ciekawe tematy. W trakcie się wkurzam, ale to nie jego wina. Po prostu zupełnie do siebie nie pasujemy. Mimo wszystko będę oglądać i się zachwycać :D Zapraszam również na jego instargama, tak również dzieje się bardzo ładnie ♥


4. Cukier- nie wiem czy znacie, ale dziewczyna prowadziła wcześniej vloga o nazwie Azjatycki cukier. Ja nie oglądałam, czasami mi się jedynie wyświetlało w proponowanych, ale wtedy jeszcze nie byłam tym zainteresowana. Aktualnie oglądam niektóre odcinki. Kolejny piękny głos (jej, oglądam chyba vlogi jedynie dla pięknych głosów ^^). Dziewczyna mieszka w Azji i w każdym odcinku pokazuje coś fajnego, bierze kamerę na spacer i opowiada cokolwiek. fajne to całkiem... tylko filmiki są trochę długie, rzadko udaje mi się dojść do końca ...


5. MayaTheBee- trafiłam na tego vloga w prawdzie dopiero po skończeniu swojej wegańskiej diety, ale dziewczyna porusza niesamowicie ciekawe pytania i są to zazwyczaj odpowiedzi na bardzo fajne pytania widzów. Np. weganizm- a aborcja; wegańskie słodycze; wegańska ciąża; wegańskie dziecko; wegańskie kosmetyki i naprawdę wiele wiele ciekawych tematów, z którymi zmaga się chyba każdy nowy weganin :) Także na mojej dzisiejszej liście ten vlog jest jedynym z tych bardzo ambitnych i naprawdę bardzo ciekawych. Moim zdaniem nie jest on jedynie dla roślinożerców. Youtuberka mówi naprawdę ciekawe rzeczy i nikogo nie ocenia, co ważne, moim zdaniem :)


6. Banshee- o już kiedyś o niej mówiłam. Strasznie się cieszę, że jest coraz bardziej popularna i że jej tak wszystko wychodzi... ale jak oglądam jej filmiki, to tak strasznie jej nie rozumiem O.o No ale oglądam, wiem- jestem dziwna. Pamiętam Wasze oburzenie jak kiedyś ją tutaj wstawiłam na bloga... chyba już Was rozumiem :D Ale fajnie, że tam jest zawsze tak kolorowo i w ogóle ^^ To jest fajne nadal.


7. Wobec obiektywu- jeżeli mogę obwiniać kogokolwiek o uzależnienie się od vlogów, to jest to właśnie Olga. Poznałam ją jakieś dwa lata temu i byłam taka zachwycona. Oczywiście, najpierw zakochałam się w jej głosie i sposobie mówienia, to było fantastyczne. Serio. Poruszała świetne tematy i mogłam oglądać ją całymi dniami. Nie wiem czym to zostało spowodowane, ale kiedy wyprowadziła się na studia... chyba chciała coś zmienić w swoim vlogu i zmienić koncepcje prowadzenia go. No wiecie, ja też próbuję ulepszać mojego bloga- nie wszystkim może to przypaść do gustu. Ja właśnie należę do tych osób, które lubią stare vlogi sprzed kilku lat. Aktualnie próbuję czasami Oldze jeszcze dać szansę, wierzę, że może znowu do mnie trafi... ale tak się nie dzieje. Już chyba sobie sam spokój ;)


8. Szczepanikov- w sumie to oglądałam u niego może z pięć filmików, ale uwielbiam jego głos! No kurde, serio. Mogę jedynie słyszeć i nawet nie za bardzo słuchać o czym mówi (chociaż mówi całkiem zabawnie). Także bez zbędnych komentarzy. Polecam :D


9. EatAndRide- w sumie widziałam tylko jeden filmik, ale przekonał mnie tym co mówił. Zasubskrybowałam, bo myślę, że kiedyś do niego wrócę. Wam również polecam. Tym bardziej jeżeli jesteście weganami i chcecie ćwiczyć, zdrowo się odżywiać i w ogóle... być ekstra :D


10. Na gałęzi- o tym vlogu już pisałam. Kolejny ambitny i genialny vlog o filmach! Różne ciekawostki z dużego ekranu. Fajny gość, który dużo wie i dzieli się swoją wiedzą. Fajnie. Bardzo popieram ;D


11. Marco Kubiś- oglądam bardzo rzadko, ale to chyba najpiękniejszy głos męski jak w życiu słyszałam (pomijając Piotra). Mówi on tym swoim cudownym, seksownym głosem o snach- przede wszystkim. Teraz się zastanawiam czemu oglądam żałosne vlogi i później mówię sobie, że jak kiedyś będę miała czas, to zacznę oglądać Marco. Kurde! Ok, może nie mam czasu, ale na głupie vlogi zawsze znajdę chwilę (chwilę he he he...). Polecam serdecznie ten kanał ♥

 12. Julia Kobus- jak trafiłam na ten vlog czułam żenadę. Jej, jak można mówić tak dużo o swoim życiu. Tak bardzo prywatnie. Jednak aktualnie wybieram sobie tylko niektóre tematy i to jest naprawdę fantastyczna dziewczyna, jej! ♥ Mówi trochę o Francji, trochę (bardzo dużo) o sobie, poleca, neguje... ogólnie bardzo przyjemnie... No i piękny głos :D


13. StylizacjeTv- uwielbiam Karolinę! To jedna z tych vlogerek, które przy oglądaniu chciałoby się przytulić :D I chociaż tematyka nie wpasowuje się w moje normy pod żadnym względem, to nic mnie to nie obchodzi i oglądam. Dziewczyna ma naprawdę dużą wiedzę i bardzo się stara. I ma chyba ogromne serduszko ♥ Super!:)


14. Langusta na palmie- Szustak stara się jak może i do mnie myślałam, że będzie trafiał zawsze- jednak po grudniowych codziennych odcinkach jakoś między nami przestało iskrzyć i trwa tak do teraz. Mam jakiś wielki uraz i ciężko mi się zabrać za cokolwiek nowego, więc tego nie robię. Teraz weszłam i widziałam, że są rozmowy o psalmach. Z miłą chęcią się tym zainteresuje w najbliższej przyszłości :) Polecam Wam! ♥


 15. Na nowej drodze życia- pisałam o nich wiele razy. Po prostu uwielbiam. Są wspaniali i z miłą chęcią mogłabym mieć takie życie jak oni ♥ Strasznie im kibicuję i wiem, że Bóg ma na nich super plan. To fajne! :D


16. 2ryby- lubię, chociaż nie tak bardzo jak Szustaka kiedyś. Jednak czasami zaglądam i są to zawsze dobrze spędzone minuty. Polecam gorąco. Na kanale jest mnóstwo osób mówiących, więc nie ma monotonności. Możecie przebierać w odcinkach... i stwierdzić kto ma dar przemawiania do Was i trafiania w Wasze serca. Super sprawa ;D


 17. Masochista- naprawdę nie oglądałam bardzo dawno. Trochę mnie chyba znudził. Trochę w pewnym momencie zaczął kręcić na tematy, które zupełnie mnie nie poruszały. Ale spokojnie, za rok matura. Nawet jeżeli idiotyczne- to recenzje lektur będą przydatne ^^

Miałam jeszcze około pięciu vlogów, ale uznałam, że obędzie się bez nich. Piszcie mi, czy jesteście ciekawi tej usuniętej piątki, to może w najbliższym czasie postaram się stworzyć drugą część youtuberów według fioletowego-serca. Poza tym jestem ciekawa co Wy oglądacie, bo oglądacie na pewno- przyznajcie się ;D
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. No Karolina błagam Cie!!! Nie Znam 5,6,9,8,10,14,15,16,17. Ale resztę znam i nienawidzę!!! Żadnej osoby z tych co wymieniłas nie cierpię. Jesli tylko widzę jakieś materiał któregoś z nich, to mam ochotę wywalić komputer przez okno!!! Większości polskich youtuberow są mega irytujący!! Jeśli mam być szczera, oglądam tylko Historie bez cenzury, Polimaty i RLM! Ich uwielbiam, reszta to dno. Sorki, jakiś taki dziwny komentarz wyszedł, ale właśnie siedzę na historii sztuki XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko spoko, sama pisałam na wstępie, że mnie irytują- także piątka :D A to, że jestem głupia i oglądam, to już nie moja wina. To siedzi we mnie hahahah :D Ale doszłam do wniosku w trakcie notki, że oglądam vlogi chyba jedynie dla pięknych głosów ^^ Może mi niedługo przejdzie. Trzymaj kciuki ^^

      Usuń
    2. A! No i nie czytaj moich notek na historii sztuki! To fantastyczny przedmiot, nie trać czasu na szperanie po internecie, kiedy możesz dowiadywać się takich super rzeczy ♥ Ja korzystam zawsze, Tobie też polecam ;D

      Usuń
    3. Wgl Karolina! Przybieglam tu żeby Ci napisać że znalazłam super kanał na yt! Nazywa się rclbeauty101 i jest po angielsku, ale myślę że to nie jest dla Ciebie problem. Dziewczyna, wbrew pozorom nie nagrywa tylko makijazowych czy urodowych filmików (nie wiem jak to się nazywa). Dziś od rana oglądam filmiki z tego kanału i są mega zabawne! Jak będziesz miała chwilkę to zajrzyj, szczególnie polecam te filmiki z ksiezniczkami Disneya :D Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Jesteś niesamowita :D <3 Z miłą chęcią się zapoznam w najbliższe dni! :D DZIEKI!

      Usuń
    5. Dobra, żart. Jednak obejrzałam od razu hahaha :D Ogólnie nie lubie takich kanałów. Tak samo nie zachwyca mnie abstrachuje, beksy, czy szparagi. Wolę jak vlogerzy gadają niż robią jakieś dziwne scenki. Nawet jeżeli to jest czasami śmieszne ^^ Z księżniczkami na basenie byłam zachwycona żartami o gadżetach z podobiznami sióstr z "Krain lodu"- max beka! :D A tak ogólnie obejrzałam jeszcze, gdyby google była kobietą- super pomysł i w sumie śmieszne... ale to nie są rzeczy, które jakoś niesamowicie mnie przekonują. Nie tak żebym do nich wracała. Kurcze... chyba mamy zupełnie inny pogląd na vlogi ^^
      Ale jeżeli masz jeszcze jakieś zagraniczne- to z miłą chęcią przeczytałabym taką listę. Ja na razie poza rewelacyjnym kanałem, gdzie koleś jeździ samochodem z gwiazdami i przeprowadza z nimi luźny wywiad, śpiewają itp (nie pamietam nazwy) nie znam żadnego fajnego :(

      Usuń